המותג שמביא את הקוטב הצפוני לחנויות

על מנת לספק לצרכנים חוויה מציאותית ככל האפשר, מותג האופנהWoolrich  הקים חדר קירור מושלג בחנות הדגל שלו במילאנו

פורסם בתאריך: 06/02/2018, גיליון 1908

מותג האופנה הוותיק Woolrich, המתמחה במעילים, אופנה, נעליים וציוד לימים קרים, פתח לאחרונה חנות דגל עם טוויסט בעיר מילאנו. במסגרת החנות החדשה, הצרכנים יכולים לנסות את המעילים של המותג בתנאי קור אמיתיים, באמצעות חדר קירור מיוחד שהוקם בחנות, המדמה את תנאי הקור בקוטב הצפוני, ואפילו מוריד שלג מלאכותי.

 

בנוסף לחדר הקור, החנות מספקת לצרכנים עוד מגוון גדול של חוויות. אזור הכניסה לחנות כולל בר מעוצב, בו יכולים הצרכנים ליהנות מכוס אספרסו, לעלעל במגזינים באמצעות טאבלטים, ולטעון את הסמארטפונים שלהם. באזור המוזאון של החנות יכולים הצרכנים לצפות במוצרים האייקונים של המותג, שהוקם בשנת 1830. בנוסף, כוללת החנות גם אזור מיוחד בו יכולים הצרכנים לקבל חלק ממוצרי המותג כשהם מותאמים אישית.

 

כיתוב תמונה: החנות של Woolrich. ככה צריכה להראות חוויית קנייה
כיתוב תמונה: החנות של Woolrich. ככה צריכה להראות חוויית קנייה


לדברי אנדראה קיין, מנהלת הפעילות הגלובלית של Woolrich, "החנות תממושק באופן מלא למאמצי הדיגיטל של המותג, והיא תשנה את פנייה לעיתים קרובות". המותג השקיע יותר ממיליון וחצי אירו בפתיחת החנות, והוא מתכנן לפתוח חנויות דומות גם בניו יורק, לונדון, פריז וטוקיו.


לפרטים נוספים - לחצו כאן


כתבות נוספות