נואשות לקניות: אמזון משיקה חנויות פופ-אפ לעקרות בית
החנות תציג רק מוצרים שזכו לביקורות מעולות על ידי מגזין עקרות הבית של ארצות הברית
פורסם בתאריך: 16/10/2018, גיליון 1940
הקמעונאית המקוונת אמזון חוברת למגזין עקרות הבית Good Housekeeping המספק המלצות על מוצרי צריכה כבר יותר ממאה שנים, ומקימה חנות פופ-אפ תחת השם GH Lab, שתפעל במהלך עונת החגים בקניון הענק Mall of America. החנות תציע מוצר אחד מכל קטגוריה, ב-40 קטגוריות מסחר שונות מתחום המוצרים לבית.
חלל החנות מחולק למספר חדרים, כאשר כל חדר מדמה אזור אחר בבתי הלקוחות, על מנת לחזק את החיבור למוצרים, הניצבים בסביבתם הטבעית. "הלקוחות שמגיעים יכולים לבדוק את מגוון המוצרים, כמו למשל את ציוד המטבח, ולהיחשף למוצרים חדשים ממותגים שהם אוהבים", נכתב בהודעה שהוציא המגזין לקראת השקת המתחם.