נואשות לקניות: אמזון משיקה חנויות פופ-אפ לעקרות בית

החנות תציג רק מוצרים שזכו לביקורות מעולות על ידי מגזין עקרות הבית של ארצות הברית


פורסם בתאריך: 16/10/2018, גיליון 1940

הקמעונאית המקוונת אמזון חוברת למגזין עקרות הבית Good Housekeeping המספק המלצות על מוצרי צריכה כבר יותר ממאה שנים, ומקימה חנות פופ-אפ תחת השם GH Lab, שתפעל במהלך עונת החגים בקניון הענק Mall of America. החנות תציע מוצר אחד מכל קטגוריה, ב-40 קטגוריות מסחר שונות מתחום המוצרים לבית. 


חלל החנות מחולק למספר חדרים, כאשר כל חדר מדמה אזור אחר בבתי הלקוחות, על מנת לחזק את החיבור למוצרים, הניצבים בסביבתם הטבעית. "הלקוחות שמגיעים יכולים לבדוק את מגוון המוצרים, כמו למשל את ציוד המטבח, ולהיחשף למוצרים חדשים ממותגים שהם אוהבים", נכתב בהודעה שהוציא המגזין לקראת השקת המתחם. 

 

GH Lab. עקרות הבית כבר לא נואשות
GH Lab. עקרות הבית כבר לא נואשות

החנות אינה מציעה את המוצרים למכירה במקום, אך לקוחות יכולים לסרוק את הברקוד שעל המוצר והוא ישלח לביתם. סריקה של הברקוד יכולה לספק ללקוחות גם מידע נוסף על המוצרים. אמזון גם מחזיקה באתר שלה אזור מיוחד שנקרא GH Tested, הכולל מוצרים שנבחנו והומלצו על ידי המגזין. "כל המוצרים בחנות נבדקו על ידי צוות המומחים שלנו ולכן הצרכנים יכולים להיות בטוחים לגמרי בקנייה שלהם", כתבה ג'ין פרנסיסקו, עורכת המגזין.
כתבות נוספות