המעצבים החדשים של טארגט: בני 10-14

רשת השיווק מחזרת אחר הצרכנים הצעירים, והשיקה לאחרונה מספר קולקציות אשר עוצבו בעזרת נציגי קהל היעד

פורסם בתאריך: 31/01/2017, גיליון 1859

רשת השיווק האמריקאית טארגט גייסה עשרה מובילי דעה בני דור ה-Z - בהם בלוגרים, מפתחי אפליקציות, כותבים ואתלטים, כולם בגילאי 10-14, במטרה לסייע בעיצוב קו אופנה חדש. הקולקציה החדשה נקראת "Art Class" וכוללת כמאה פריטים.

Art Class. לילדים מעודכנים
Art Class. לילדים מעודכנים
קבוצת המשפיעים שגייסה הרשת שולבה בעבודת העיצוב של קו האופנה כבר בראשית הפיתוח, כדי להתבסס ככל הניתן על חוות דעתם. בנוסף עוצבו שני דגמים חדשים שיוצגו במהדורות מוגבלות במהלך 2017.
המהלך של טארגט הוא חלק מאסטרטגיה שהשיקה הרשת בשנה שעברה, הכוללת עיצוב קו ריהוט חדש לחדרי ילדים וקו אופנה לילדים קטנים - 2 פרויקטים שעוצבו גם הם בשיתוף פעולה עם צרכנים הנמנים על קהל היעד של המוצרים.
דור ה-Z כולל את ילידי השנים 1995-2010, ומהווה חלק גדול יותר מהאוכלוסייה מזה של בני דור המילניום. בניגוד לבני הדורות הקודמים, בני דור ה-Z נולדו לעולם דיגיטלי - ולכן נחשבים לבעלי תפיסה מהירה ומעודכנת יותר מזו של בני הדורות הקודמים.
"הקולקציה החדשה תספק לילדים ולהורים סיבה נוספת להגיע לסניפים של טארגט", אמר מייקל ולזו, סגן נשיא להלבשה ואביזרים ברשת.

כתבות נוספות