האפליקציה שתעזור לקמעונאים לקבוע את המחיר הנכון

שימוש בפלטפורמה החדשה יאפשר לקמעונאים לפתור את אחת הדילמות המרכזיות בענף - הקשר בין מכירות גדולות לשחיקה ברווחיות

פורסם בתאריך: 21/03/2017, גיליון 1866

קביעת המחיר הנכון היא אחד מהאתגרים המרכזיים העומדים בפני מותגים ובעלי חנויות מקוונות. כעת, פלטפורמה טכנולוגית חדשה בשם PriceOptimizer עוזרת לקמעונאים המקוונים לקבוע את המחיר הנכון לפריט, בהסתמך על ניתוח של נתוני המכירות ההיסטוריים שלהם.

PriceOptimize. אמנות התמחור
PriceOptimize. אמנות התמחור
על ידי ניתוח של היסטוריית המכירות ובאמצעות גרפים נוחים ונגישים, מאפשרת האפליקציה לקמעונאי להציג לקונים בחנות את המחיר הנכון למוצר בכל זמן נתון - תוך שיפור המכירות והרווחים שיתקבלו בגין אותן המכירות.
קמעונאים משתמשים בטקטיקות של הורדת מחיר פעמים רבות על מנת להעלות את המכירות, אך במקרים רבים השימוש בטקטיקה הזו פוגע באופן קשה ברווחיות. כעת, לטענת החברה, יוכלו הקמעונאים לקבוע את המחיר שישרת הן את נתוני המכירות והן את שורת הרווח.
הטכנולוגיה מציגה לקמעונאים מידע מדויק על המכירות של כל פריט ופריט בחנות, ומספקת להם תובנות משמעותיות שיעזרו לקבוע מחיר נכון בכל עת.
לחצו כאן לפרטים נוספים: www.priceoptimizer.com
כתבות נוספות