בונה על הסלפי: הגלידות והקינוחים המוגזמים של באסקין רובינס

הרשת תשיק בשנה הבאה קונספט חדש שכולל מספר קינוחים "מוגזמים" שיעודדו צילומי סלפי והפצתם ברשתות החברתיות

פורסם בתאריך: 11/12/2018, גיליון 1948

רשת הגלידריות הבינלאומית, באסקין רובינס, המפעילה יותר מ-7,000 סניפים ברחבי העולם וידועה בזכות 31 הטעמים שהיא מציעה, הודיעה כי החל משנת 2019 היא תחל בהשקה מדורגת של קונספט חדש, שירחיב את התפריט שלה מעבר לתחום הגלידה.

 

בנוסף למגוון טעמי הגלידה של הרשת, התפריט החדש יכלול גם בננה מצופה שוקולד, וופל וקינוחים נוספים. עיצוב סניפי הקונספט החדש כולל תמונות של אמנים מקומיים, במטרה לעודד את המבקרים לצלם ולשתף את התמונות ברשתות החברתיות.

 

CrazyShake. מוצר שהוא גם מדיה שיווקית
CrazyShake. מוצר שהוא גם מדיה שיווקית

באופן כללי, הרעיון הוא לייצר קינוחים "מוגזמים" שיצטלמו טוב ולאחר מכן יופצו באינסטגרם. כך למשל, מסעדת Black Tap מניו יורק רשמה לאחרונה הצלחה גדולה ברשתות החברתיות לאחר שמשקה חדש שלה, CrazyShake, הפך לחביב צלמי הסלפי וזכה לוויראליות גדולה באינסטגרם.

 

דוגמה מוצלחת נוספת למגמה הזו ניתן למצוא גם ב"מוזיאון הגלידה", עליו כתבנו כאן לפני מספר חודשים. המוזיאון, שהוא למעשה חוויה אינטראקטיבית לילדים, מעודד לקיחת תמונות לאורך כל הביקור ואת הפצתם ברשתות החברתיות. הפרויקט, שזוכה להצלחה עצומה, משתף עתה פעולה עם רשת טארגט, שמוכרת קו מוצרי גלידה תחת המותג הפרטי ותשיק בקרוב גם קו אופנה לילדים תחתיו.

 

בשנת 2008 יצאה רשת הגלידריות בהרחבת קו המוצרים שלה, והשיקה קו טעמים של גלידות "בריאות יותר", על מנת לתת מענה למגמת הבריאות שהייתה אז בתחילתה. בשנת 2014 החלה הרשת למכור את מוצריה לראשונה ברשתות המכולת.

 

כתבות נוספות