חבר מועדון? דומינו'ס פיצה מציעה נקודות עבור משחקים

רשת הפיצריות יצאה במהלך פרסומי נרחב בארצות הברית במטרה לעודד צרכנים להצטרף למועדון הלקוחות שלה

פורסם בתאריך: 01/05/2018, גיליון 1919

פיצה היא מהמאכלים החביבים על צרכנים המכורים למשחקי מחשב, ועכשיו רשת הפיצריות דומינו'ס פיצה משלבת באופן מושלם בין שני הדברים. החברה השיקה לאחרונה משחק מובייל בשם "המרדף אחר משולש הפיצה", ומעניקה לצרכנים שישחקו במשחק 10 נקודות מועדון עבור השלמת כל ששת השלבים. באופן כללי, חברי המועדון נדרשים ל-60 נקודות על מנת לקבל בחינם פיצה בינונית.

 

המשחק החדש הושק באופן מקביל לקמפיין הפרסומי של הרשת שמקדם את תוכנית הנאמנות שלה, המאפשרת ללקוחות לקבל פיצות חינם בעבור נקודות מועדון שהם אוספים.


 

הסרטון שמוביל את המהלך, תחת השם Beautifully Easy"", מתקשר את העובדה כי עכשיו יכולים חברי המועדון של דומינו'ס  פיצה בארצות הברית לקבל נקודות עבור כל הזמנה, אם היא מתבצעת בטלפון, באינטרנט או בחנות עצמה.

 

זו אינה הפעם הראשונה שהרשת משלבת טכנולוגיות מתקדמות במהלכי השיווק שלה. כבר משנת 2008 היא מאפשרת לצרכנים לעקוב באופן מקוון אחרי ההזמנה שלהם, שלב אחרי שלב, ובשנת 2015 היא הוסיפה את האפשרות להזמין פיצה באמצעות אימוג'י. בשנת 2014 השיקה הרשת באוסטרליה אפליקציה המאפשרת לצרכנים לעצב את הפיצה שלהם, ולהרוויח בכל פעם שמישהו אחר יזמין את הפיצה שהם עיצבו.


כתבות נוספות