האיום החדש על המסחר המקוון: גניבת חבילות

מספר החבילות שנגנבות בארצות הברית נמצא במגמת עלייה והקמעונאים והצרכנים מחפשים אחר פתרונות יצירתיים


פורסם בתאריך: 10/12/2019, גיליון 1995

המשטרות המקומיות באזורים שונים בארצות הברית מתמודדות בשנים האחרונות עם מגפת גניבות של חבילות שנשלחות לבתי הצרכנים. בעונת החגים הנוכחית, מכת הגנבות היא חמורה מתמיד. העיתון ניו יורק טיימס דיווח לאחרונה כי יותר מ-90 אלף חבילות נעלמות מדי יום בניו יורק לבדה. מדובר בגידול של 20% מנתוני השנה שעברה.

 

בארצות הברית כולה, נגנבות או נעלמות כל יום יותר מ-1.7 מיליון חבילות. בעיר דנוור, קולרדו, לדוגמה, המשטרה דיווחה על עלייה של 68% בגניבת חבילות מבתי הצרכנים. משטרת העיר וושינגטון הבירה דיווחה על נתונים דומים.

 

חבילות של אמזון. מגפת הגנבות הגדולה
חבילות של אמזון. מגפת הגנבות הגדולה

הצרכנים, הקמעונאים והמשטרה עובדים כולם בלנסות ולצמצם את מגפת הגניבות. חלק מהצרכנים העבירו את קבלת המשלוחים שלהם ללוקרים של אמזון, ואחרים מקבלים את החבילות במקום העבודה. בנוסף, מגוון רחב של חברות כבר מציעות שירותי לוקרים הממוקמים במקומות מרכזיים.

 

חברות המשלוחים הגדולות UPS ו-FedEx חוברות לקמעונאים על מנת להציע משלוחים למקומות מרכזיים. כך למשל, FedEx מאפשרת קבלת חבילות בכל אחד מסניפי רשת וולגרין המפעילה יותר מ-8,000 סניפים. שיתוף פעולה דומה מתקיים בין UPS ורשת בתי המרקחת CVS, המפעילה גם היא מספר דומה של סניפים.

כתבות נוספות