Sephora משלמת לעובדים כדי שיעזבו את הלקוחות

רשת מוצרי הטיפוח מצאה דרך מקורית ופשוטה במיוחד לשפר את חוויית השירות בסניפים שלה


פורסם בתאריך: 10/12/2019, גיליון 1995

רשת המוצרי הטיפוח Sephora הציבה שני סלים בחלק מהשווקים בהן היא פועלת באירופה. סל אחד מיועד ללקוחות שרוצים עזרה מהמוכרנים בחנות והשני לאלו שלא. "אני רוצה עזרה" נכתב על אחד ו"אני לא צריך עזרה" , נכתב על השני.

 

המהלך הקטן אך המשמעותי הזה הפך ויראלי לאחר שאחד מלקוחות הרשת טס לאירופה, צילם את שני הסלים וכתב: "מישהו בצוות חוויית הלקוחות של Sephora צריך לקבל העלאה בשכר". התגובות לציוץ היו ברובן הגדול חיוביות מאוד, ואנשים תיארו מקרים בהם ביקרו ברשתות מוצרי טיפוח אחרות והרגישו שהמוכרנים מציקים להם. מרבית הצרכנים אמרו כי הם רוצים לקבל עזרה כאשר הם זקוקים לה, ולא כפנייה מיידית של המוכרנים בחנות.


Sephora. זו זכות לתת שירות
Sephora. זו זכות לתת שירות

שיטת הסלים מאפשרת לרשת לוודא כי המוכרנים בחנות יוכלו להקדיש זמן רב יותר ללקוחות שבאמת צריכים את השירות, במקום לבזבז זמן בתקשורת עם לקוחות שרוצים לקנות ללא עזרה. בעולם בו ניתן לרכוש הכל בלחיצת כפתור מהמחשב או הטלפון הנייד, ההליכה לחנות נהייתה אירוע חשוב יותר עבור הצרכנים, והמשווקים צריכים להבין אותו טוב יותר.

 

Innisfree, רשת מוצרי טיפוח מדרום קוריאה, אימצה גם היא לאחרונה את שיטת הסלים במטרה לשפר את התקשורת בין הלקוחות למוכרנים.

כתבות נוספות