איך לא חשבנו על זה קודם? המוצרים הכי חדשניים (ומגניבים) בעולם

הקאמבק של פיצה מקפיצה – אבל ממש לא מה שאתם מדמיינים, הנשנוש הבריא של קינדר, שקית זבל ללא ריחות או נזילות ו"מצחצח שיניים" מפתיע לכלבים. יצאנו שוב לסיבוב בעולם וחזרנו עם זוכי פרס "מוצר השנה"

פורסם בתאריך: 23/01/2018, גיליון 1906

אנחנו ממשיכים בסיבוב שלנו ברחבי העולם ומלקטים עבורכם את המוצרים החדשניים והמגניבים ביותר שזכו בפרסי החדשנות של מוצר השנה במדינות שונות. לנו נשאר לחכות עד שיגיעו לישראל או פשוט ליהנות מהם בפעם הבאה שנבקר בחו"ל.

 

אד מומחה

המגהץ החדש של פיליפס זכה בשנת 2017 בפרס החדשנות הבינלאומי של "מוצר השנה", לאחר שהצרכנים באיטליה לא הפסיקו להתלהב ממנו. הייחוד של ה-PerfectCare Aqua Pro הוא בהיותו מגהץ אדים, שבניגוד למגהצים מסוג זה, יודע לשלוט בעצמו על טמפרטורת המים והאדים על מנת לסייע בגיהוץ כביסה למצב של "אל קמט". העובדה שיש לו מיכל של 2.5 ליטר גם מאפשרת גיהוץ ממושך ללא צורך בהוספת מים, והוא גם יעיל לכל סוגי הבדים.


התענוג לא זול: כ-300 אירו למגהץ - אבל הי, לפחות לא תלכו מקומטים לעבודה.

 


החידוש המתוק של קינדר 

חברת פררו האיטלקית ידועה בדרך כלל בפינוקי השוקולד, הוופל והאגוזים המתוקים שלה, אבל בדרכה לכבוש עוד פלח שוק היא השיקה באיטליה חטיף דגנים, שיכול לשמש כארוחת בוקר קלה או כנשנוש בריא יחסית בין הארוחות. Kinder CereAle מתאים לטעמים של צעירים ומבוגרים כאחד והוא מבוסס על דגנים שביניהם יש שכבות של פינוקים מתוקים: קרם יוגורט ודומדמניות או קרם חלב ושוקולד מריר.


זוכה פרס "מוצר השנה 2017" באיטליה. מחיר: כ-2.89 אירו לחטיף.

 



המוצר שיתאים לכם כמו כפפה ליד 

אין דבר שאהוב עלינו יותר ממוצרי "איך לא חשבו על זה קודם?". זוכה "מוצר השנה 2017" מאוסטרליה עונה בדיוק על ההגדרה הזו: מארז של כפפות חד פעמיות לבית של חברת COLES שכל אחת מהן משמשת לדבר אחר כך שלא צריך לקנות 4 חבילות שונות של כפפות למטרות שונות. בערכת הכפפות של COLES יש כפפות לגינה, כפפות לשטיפת כלים, זוג כפפות HEAVY DUTY לעבודות כפיים ואפילו 5 כפפות חד פעמיות עם אלוורה לניקוי כללי כשלא רוצים להתלכלך.


ואת כל הטוב הזה ניתן להשיג תמורת 7 דולר אוסטרליים בלבד.

 


כריות לניקוי פנים של קלינקס

אם עד היום הכרתם את קלינקס כמותג של טישו וממחטות נייר (ואולי גם נייר טואלט יוקרתי) אז תנו לנו לחדש לכם: ב-2017 הוענק לחברה פרס "מוצר השנה" בארצות הברית על מוצר חדש מבית המותג - מטליות בד לניקוי פנים. החידוש במוצר הוא קודם כל בחומרים ממנו הוא מיוצר (שתי שכבות של מטליות בד), במרקם שלו (גבשושי, מה שמסייע לנקות את העור תוך כדי עיסוי עדין) ובחומרי ניקוי עדינים לעור, מבוססי מים, שלא רק מנקים את העור אלא גם מותירים מראה חיוני ומלא ברק.


מחיר: 10 דולר לדיספנסר רב פעמי עם חבילת מגבונים. 5 דולר לאריזת מגבונים למילוי חוזר.

 


חתיכת מיץ של דל מונטה

יצרנית המיצים האמריקנית דל מונטה, זכתה בארצות הברית בפרס "מוצר השנה 2017" על מוצר חדש שלה: מארז המכיל שתי כוסות מיץ טבעי שבתוכן צפות חתיכות פרי עסיסיות שגם הן מלאות מיץ, ויטמינים ובריאות. והכל – ב-100 קלוריות בלבד.


מחיר: 2.69 דולר.

 


פיצה מקפיצה

פיצות עם תוספות שוקולד כבר הוצעו בעבר על ידי חברות מזון מהיר כדוגמת דומינו'ס פיצה או פיצה האט. אבל הפיצה של Chicago Town, שהיא יצרנית הפיצות הקפואות הגדולות בבריטניה, היא הראשונה שמציעה פיצה קפואה, שכולה שוקולד: החל מהבצק שמיוצר בחלקו משוקולד טהור וכלה בתוספות שעל הבצק שמורכבות משוקולד לבן, מריר וחלב. פיצה שהיא קינוח מושחת לאוהבי מתוק וגלוטן.


זוכה פרס "מוצר השנה 2017" בבריטניה. מחיר: 2 ליש"ט לקינוח פיצה אישי במשקל 260 גרם.

 



תראו מה שצבע יכול לעשות

יצרנית הצבע הצרפתית Theodore Inspirations השיקה צבע שהוא גם מבודד תרמי, וכך שומר על הטמפרטורה בחדר וחוסך בהוצאות האנרגיה. Sweet Therm מיועד לצביעה של קירות פנימיים או חיצוניים והוא יכול לשמור על טמפרטורה ששונה ב-4 מעלות מהטמפרטורה החיצונית ולחסוך עד 30% מהוצאות החימום או הקירור של החדר, באמצעות החזרה של קרינה אינפרה אדומה שהיא הגורם המשמעותי ביותר בחימום חללים. בנוסף, כמובן, הוא גם מעניק כיסוי אסתטי לקירות.


זוכה פרס "מוצר השנה 2017" בצרפת. מחיר לדלי 10 ליטר – 170 אירו.



ספירלה דוחה יתושים

"בוגרי" טיולי המזרח הרחוק ודרום אמריקה בוודאי זוכרים את הספירלות דוחות היתושים, שהיה נהוג להצית ולקוות שהעשן יחניק את החרקים ולא את בני האדם שנמצאים בחדר. בנוסף, אף פעם לא ידעתם איזה חומרים מסוכנים הבעירה עלולה לשחרר לאוויר. כעת, יצרנית צרפתית מציעה את אותן ספירלות אבל עם טוויסט: הן אקולוגיות, מרכיבים טבעיים בלבד, מפיצות גם ריח נעים, דוחות חרקים ויתושים ואינן פוגעות בבריאות המשתמשים. סדרת המוצרים של החברה, ובהם מוצרים שניתן לתלות בארון הבגדים לדחיית עש וכדומה – כולם אקולוגיים, זכתה בפרס החדשנות של "מוצר השנה 2017" בצרפת.


מחיר לספירלה: 1.75 אירו. 4 "קולבים" לדחיית עש עולים 2.95 אירו.



הניחוח המתוק של הזבל

Handy Bags מצרפת כבר מפתחת שנים ארוכות שקיות אשפה מסוגים שונים שאמורים להפוך את הזבל – לחוויה. הפיתוח האחרון של החברה, שגם זכה בפרס "מוצר השנה 2017" בצרפת הן שקיות בשם Devor Odur, שהחברה טוענת שהן הראשונות בעולם שהן אטומות להכל: לנזילות, לקרעים שמהן צונחות קליפות בננה – וגם לריחות. השקית מיוצרת בטכנולוגיה שסופחת לתוכה ריחות רעים ואפילו מפיצה ריח לימוני קליל שאמור להביא תחושה של רעננות למטבח.


מחירה של אריזה המכילה 30 שקיות בגודל XL הינו 3.49 אירו.




סנוב, את העששת של הכלב שלך כבר בדקת?

כלבים, אם לא ידעתם את זה קודם, סובלים לעתים גם הם מחורים בשיניים, עששת ונסיגת חניכיים. לכן, יצרנית המזון לכלבים PURINA פיתחה את מה שלטענתה הוא "מקל הלעיסה היעיל ביותר בעולם לניקוי שיניים וחניכיים לכלבים". לעיסה נמרצת של המקל של Dental Life אמורה להסיר את כל שאריות הפלאק אפילו מהשיניים האחוריות ביותר של הכלב שלכם.  המוצר זכה בפרס "מוצר השנה 2017" בצרפת שם ניתן להשיגו תמורת 1.49 אירו למקלות המותאמים ללסתותיהם של כלבים קטנים או 3.90 אירו למקלות לעיסה לכלבים גדולים במיוחד.




להרשמה למוצר השנה 2018 - לחצו כאן


כתבות נוספות