אוטובוס ממותג של ברגר קינג מסיע צרכנים רעבים ישירות לסניפים

מהלך קד"מ של רשת המזון המהיר יכול להתברר כאלטרנטיבה טובה לאחת הבעיות המרכזיות של הקמעונאים

פורסם בתאריך: 03/10/2017, גיליון 1891

רשת המזון המהיר הבינלאומית, ברגר קינג, יצאה לאחרונה במהלך קד"מ מקורי בעיר בריסל בבלגיה. במסגרת המהלך השיקה הרשת אוטובוס ממותג שנוסע ברחבי העיר ולוקח לקוחות רעבים לסניפי הרשת הפזורים ברחבי בריסל. בנוסף, על גבי האוטובוס, המכונה "אוטובוס הוופר", מופיע השלט: "עקבו אחרי האוטובוס הזה עם אתם רעבים". עדיין לא ברור כמה אנשים השתתפו במבצע של רשת המזללות בבריסל אך ייתכן שלמהלך הקטן הזה יכולות להיות משמעויות רחבות יותר.


חלק לא מבוטל מהתושבים בערים הגדולות בעולם אינו מחזיק ברכב פרטי וכתוצאה מכך הם אינם מגיעים למסעדות רבות. נכון להיום, השיטה הנהוגה לספק ללקוחות הלא-ניידים את הארוחות לביתם – היא באמצעות משלוחים. אך ייתכן כי דווקא הבאתם למסעדה תחתוך בעלויות התפעול ותגדיל את הרווחים של המסעדות.


האוטובוס של ברגר קינג. תחילתה של מהפכה?
האוטובוס של ברגר קינג. תחילתה של מהפכה?


עם התפתחות הדור הבא של התחבורה הציבורית, כמו למשל רכבים אוטונומיים או הסעות מבוססות ביג דאטה, ייתכן כי קמעונאים שיבנו לעצמם מערכי הסעות המונים יוכלו להציג אלטרנטיבה כלכלית יותר לפתרונות "המייל האחרון" בשילוח מוצרים לבתי הצרכנים.

 

ברגר קינג משקיעה משאבים רבים במהלכי שיווק נסיוניים. כך למשל, לאחרונה יצאה הרשת במהלך בארצות הברית במסגרתו היא חילקה המבורגרים לאנשים שפוטרו מעבודתם (ושהוכיחו זאת באמצעות חשבון הלינקדאין שלהם), וברוסיה השיקה הרשת מטבע וירטואלי משל עצמה.

כתבות נוספות