צילום סטורי של קרם ניוואה הגיע לכ-29 אלף צפיות. הקמפיין יצר באזז מסיבי ברשת``. צפו בתמונות' />

מעל 2 מיליון חשיפות לזוכי מוצר השנה וכמאה אלף אינטראקציות בפעילות משפיעני רשת

יוטיוברים, כוכבי אינסטגרם, סנאפצ'ט ופייסבוק קידמו את זוכי פרס מוצר השנה ברשת והובילו למספר שיא של חשיפות ויותר מ-53 אלף לייקים, תגובות ושיתופים: "צילום סטורי של קרם ניוואה הגיע לכ-29 אלף צפיות. הקמפיין יצר באזז מסיבי ברשת". צפו בתמונות

גיליון ינואר 2018

פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, סנאפצ'ט ועוד הפכו לפלטפורמות מרכזיות בהן צרכנים מקבלים מידע על מוצרים, שירותים ופעילויות – משתפים את עוקביהם וחבריהם ויוצרים באזז חיובי או שלילי. עולם השיווק לא נשאר כמובן אדיש לתופעה ומשפיעני הרשת הם הדבר הלוהט כרגע בשוק הפרסום. על פי דוח שפרסמה חברת ,Tomoson 59% מהמשווקים בארה"ב עומדים להגדיל בשנה הבאה את ההוצאה שלהם על שיווק מבוסס משפיענים. הדוח חשף גם, כי שיווק מבוסס משפיענים מאפשר אפקטיביות גבוהה יותר משאר ערוצי השיווק, כולל חיפוש, שיווק במנועי חיפוש ושיווק בדואר אלקטרוני.

 

מעל 100 אלף אינטראקציות לקמפיין הרשת של מוצר השנה

כאן אצלנו בישראל, נערך שיתוף פעולה בין חברת לייק אנד שר לבין "מוצר השנה – בחירת הצרכנים". המוצרים שזכו בפרס מוצר השנה נשלחו אל בלוגרים, יוטיוברים ומשפיעני רשת שונים ואלו חלקו עם עוקביהם את התרשמותם. המוצרים זכו למיליוני חשיפות וליותר מ-53 אלף לייקים, שיתופים ותגובות.


זכה לאלפי לייקים. Nutella & Go
זכה לאלפי לייקים. Nutella & Go


"הנתונים העדכניים בממשק החכם של לייק אנד שר בפעילות מוצר השנה עומדים על מעל למאה אלף אינטראקציות ו-2,214,729 חשיפות", אומרת מורן קרמין-קורן, מנכ"לית לייק אנד שר. לדבריה, "צילום סטורי אינסטגרם של קרם ניוואה הגיע קרוב ל-29 אלף צפיות, פוסט אינסטגרם של מייק אפ מבית רבלון זכה ל-14 אלף לייקים, צילום סנאפצ'ט של דיפנס נגד הצטננות זכה ל-16 אלף צפיות ו- 63 צילומי מסך של גולשים מתעניינים ששמרו את התמונה ורצו לרכוש ברשתות הפארם".

 


מלוח באינסטגרם. מטחנות מלח ותבלינים מבית מלח הארץ
מלוח באינסטגרם. מטחנות מלח ותבלינים מבית מלח הארץ

 

"הקמפיין יצר באזז מסיבי ברשת תחת ההאשטג #מוצרהשנה2017 וחיזק את ערך המותג", מסכמת קרמין-קורן את הפעילות. אתם מוזמנים לצפות כאן בפוסטים נבחרים שעלו לרשת. 


להרשמה למוצר השנה 2018 - לחצו כאן


שומרת על החיוך. אקווה פרש COMPLETE CARE
שומרת על החיוך. אקווה פרש COMPLETE CARE


29 אלף צפיות. קרם גוף למקלחת IN SHOWER של ניוואה
29 אלף צפיות. קרם גוף למקלחת IN SHOWER של ניוואה


הבנים לא קופחו. מארז מוצרי השנה שמתאימים לגברים
הבנים לא קופחו. מארז מוצרי השנה שמתאימים לגברים
כתבות נוספות