מעל 2 מיליון חשיפות לזוכי מוצר השנה וכמאה אלף אינטראקציות בפעילות משפיעני רשת
גיליון ינואר 2018
פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, סנאפצ'ט ועוד הפכו לפלטפורמות מרכזיות בהן צרכנים מקבלים מידע על מוצרים, שירותים ופעילויות – משתפים את עוקביהם וחבריהם ויוצרים באזז חיובי או שלילי. עולם השיווק לא נשאר כמובן אדיש לתופעה ומשפיעני הרשת הם הדבר הלוהט כרגע בשוק הפרסום. על פי דוח שפרסמה חברת ,Tomoson 59% מהמשווקים בארה"ב עומדים להגדיל בשנה הבאה את ההוצאה שלהם על שיווק מבוסס משפיענים. הדוח חשף גם, כי שיווק מבוסס משפיענים מאפשר אפקטיביות גבוהה יותר משאר ערוצי השיווק, כולל חיפוש, שיווק במנועי חיפוש ושיווק בדואר אלקטרוני.
כאן אצלנו בישראל, נערך שיתוף פעולה בין חברת לייק אנד שר לבין "מוצר השנה – בחירת הצרכנים". המוצרים שזכו בפרס מוצר השנה נשלחו אל בלוגרים, יוטיוברים ומשפיעני רשת שונים ואלו חלקו עם עוקביהם את התרשמותם. המוצרים זכו למיליוני חשיפות וליותר מ-53 אלף לייקים, שיתופים ותגובות.
"הקמפיין יצר באזז מסיבי ברשת תחת ההאשטג #מוצרהשנה2017 וחיזק את ערך המותג", מסכמת קרמין-קורן את הפעילות. אתם מוזמנים לצפות כאן בפוסטים נבחרים שעלו לרשת.
להרשמה למוצר השנה 2018 - לחצו כאן