האם הקמעונאים מוכנים למהפכת המציאות הרבודה

הסביבה הכלכלית אינה מאפשרת לקמעונאים להשקיע יותר מדי בטכנולוגיות ניסיוניות אך התעלמות מטכנולוגיות ההדמיה החדשות עשויה להיות יקרה

פורסם בתאריך: 08/04/2019, גיליון 1964

בעולם הפיננסי המאתגר אליו נכנס העולם בתקופה האחרונה, הקמעונאים צריכים להעניק תשומת לב גדולה לתזמון בו הם יידרשו לתת מענה טוב יותר לדרישות הצרכנים לטכנולוגיה חדשה.

 

מלבד ההצלחה הפנומנלית של המשחק פוקימון גו, ועדשת המציאות הרבודה של סנאפצ'ט, רק שליש מהצרכנים בארצות הברית משתמשים כיום בטכנולוגיה של מציאות רבודה. כך עולה מדוח חדש של חברת Artillry Intelligence. עוד עולה מהדוח, כי 73% מהצרכנים שעושים כבר כיום שימוש בטכנולוגיה הזו מרוצים או מרוצים מאוד ממנה.


מציאות רבודה. אף פעם לא מוקדם מדי
מציאות רבודה. אף פעם לא מוקדם מדי

ממחקר שנערך בשנה שעברה בארצות הברית עלה, כי רק 10% מהצרכנים כבר עשו שימוש בטכנולוגיות המציאות הרבודה או המציאות המדומה לצורך ביצוע קניות, אבל 45% היו רוצים לנסות שימוש בטכנולוגיות האלו לשיפור חוויית הקנייה. מבין אלו שכבר עשו שימוש בטכנולוגיה, 30% אמרו כי הם לא ילכו לחנות אופנה מקוונת שאינה מציעה שימוש בטכנולוגיה של מציאות רבודה, המאפשרת לראות האם המוצר הנרכש מתאים להם.

 

נכון להיום, השימוש בטכנולוגיות האלו מאפשר לקמעונאים לשפר משמעותית את חוויית הקנייה ולצרכנים לבחור מוצרים, במיוחד בתחום האופנה והאביזרים לבית, ברמת ביטחון גבוהה יותר. כבר בתקופה הקרובה על הקמעונאים יהיה להבין האם הטכנולוגיה עומדת לפרוץ, והאם הם יכולים לעשות בה שימוש נרחב יותר מאשר לצרכים עבורם היא משמשת כיום.

 

כמו טכנולוגיות אחרות שזכו להצלחה בעבר, גם כאן על הקמעונאים להבין כי כאשר הטכנולוגיות הללו ירשמו הצלחה בקרב הצרכנים, ההתפשטות שלהן תהיה מאוד מהירה.

כתבות נוספות