סימן שלא התפשרתם: השילוב המושלם של דלתות פנדור

לאורך 30 שנות פעילותה שינתה פנדור את פני שוק דלתות הפנים המעוצבות בישראל. השנה השיקה החברה את סדרת דלתות היוקרה "פן-זירו", המשתלבות בהרמוניה עם עיצוב הבית

פורסם בתאריך: 13/02/2019, גיליון 1957

חברת פנדור הוקמה בשנת 1989, על יסודותיה של נגרייה קטנה מבאר שבע. כיום מספקת החברה דלתות פנים ליותר מ-35 אלף יחידות דיור בשנה ללקוחות פרטיים ולפרויקטים קבלניים גדולים בשוק הנדל“ן, ומוצריה משולבים כיום ביותר מ-250 אלף יחידות דיור בישראל.

 

ב-30 שנות פעילותה מיצבה את עצמה פנדור כמובילה בקטגוריה, עם מהלכי חינוך שוק נרחבים ששינו את פניו של תחום דלתות הפנים ממוצר פונקציונלי לאלמנט עיצובי משלים. באמצעות שילוב של ידע וניסיון רב שנים עם שימוש בחומרי גלם איכותיים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים הפכה פנדור ליצרנית דלתות הפנים הגדולה בישראל ולמותג מוביל בענף.

 

בשנת 1996 הייתה פנדור לחברה הראשונה בארץ שהכניסה לענף נגרות הבניין קווי יצור ממוחשבים שאפשרו לראשונה התאמה אישית לטעם העיצובי ולצרכים הפרטיים של כל לקוח ולקוח. בשנת 2002 הייתה פנדור לאחת החברות הראשונות בעולם ביצור ושיווק דגמי "למינטו" הייחודיים, שהפכו במהרה לדלתות הנמכרות ביותר בישראל. במרץ 2011 החלה החברה בייצור ושיווק דלתות פנים מסדרת "יוניק" - דלתות עמידות לנזקי מים ולמזיקי עץ, ובעלות עמידות גבוהה במיוחד בפני פגיעות מכניות. ההשקה של סדרת יוניק הובילה גם לזכייה בפרס הראשון בתחרות לעיצוב, התאמה וחדשנות מטעם איגוד תעשיות הריהוט בישראל.

 

השנה יצאה פנדור עם סדרת דלתות היוקרה "פן-זירו", דלתות בקו הלבשה אפס, המעניקות מראה אסתטי המשתלב בהרמוניה עם הקיר.

 

מפעל החברה בקריית גת מבוסס על טכנולוגיה רובוטית מתקדמת, משתרע על 30 אלף מ"ר ומייצר כ-1,000 דלתות במשמרת. במפעל קו צבע UV אוטומטי לצביעת דלתות פנים, המאפשר ליצור מוצרים עמידים לאורך זמן שאינם משנים את צבעם בחשיפה לשמש. בנוסף מחזיקה החברה ב-5 אולמות תצוגה ברחבי הארץ ומטה הנהלה בראשון לציון, ומעסיקה כ-275 עובדים.

 

בסקר שערך מכון סמית יולי 2018 נמצא כי 82% מהנשאלים היו מעוניינים להחליף את דלתות הפנים שלהם לדלתות פנדור.

 


הסביבה התחרותית

בענף הדלתות המעוצבות פועלים כמה שחקנים, בהם יצרנים ישראלים, יבואנים ונגריות פרטיות. תחום דלתות הפנים הוא זירה עסקית ומוצרית עתירת יבוא, החל מחומרי הגלם, דרך הטכנולוגיה והציוד ועד המוצר המוגמר. בסביבה זו ממשיכה פנדור לבדל את עצמה ממתחרותיה על ידי שיפור מתמיד של חוויית השירות, לצד חדשנות מוצרית ועירנות לצורכי הלקוח.

 

האתגר השיווקי

כדי לשמר את מגמת הצמיחה ולבדל את עצמה מממתחריה מציעה פנדור ללקוחותיה ערך מוסף בדמות חדשנות מוצרית, עיצוב עדכני, איכות ועמידות. אתגר נוסף הוא מיטוב מתמיד של חוויית השירות ללקוח. בפנדור הקדישו לנושא השירות משאבים רבים עוד מתחילת הדרך - דבר המסייע לשימור שביעות הרצון ונאמנותם של הלקוחות.

 

הפתרונות היצירתיים

חברת פנדור הצליחה למנף את תחום דלתות הפנים והפכה אותו לחלק בלתי נפרד מתרבות המגורים בישראל. פעילותה מול לקוחות פרטיים לצד שיתופי הפעולה עם חברות קבלניות מובילות סייעו לחדירת ענף דלתות הפנים המעוצבות לארץ. בשנים האחרונות פנדור מגבירה את נוכחותה במדיה הדיגיטלית, ומנכיחה את שיתופי הפעולה שלה עם מעצבי פנים מובילים מרחבי הארץ.

 

פריצת דרך טכנולוגית: דלתות יוניק. פריצת הדרך הטכנולוגית שפיתחה פנדור בתחום העמידות למים זיכתה אותה במקום הראשון בתחרות לעיצוב, התאמה וחדשנות מטעם איגוד תעשיות הריהוט בישראל. דלתות יוניק שהושקו בשנת 2011 עמידות לנזקי מים ולמזיקי עץ, ובעלות עמידות גבוהה במיוחד בפני פגיעות מכניות. העמידות הגבוהה של הדלתות מתאפשרת בזכות שילוב עץ ופולימר, המאגד את יתרונות הנראות של העץ לצד עמידות הפוליאור. מאז השקתן המוצלחת הרחיבה פנדור את הסדרה, והוסיפה את "יוניק קלאסיק" ו-"יוניק פרימיום". כל אחת מהסדרות מציגה יתרונות להתאמה לצרכים הפרטניים של לקוחותיה. סדרת יוניק מאפשרת גם עיצוב אלמנטים בדמות פסי עיטור, צהרים וחריטות על פי דרישת הלקוח, להשגת דלת בעיצוב אישי.

 

השקת דלתות פן-זירו. השנה המשיכה פנדור במסורת החדשנות המוצרית, עם השקת סדרת הדלתות היוקרתית פן-זירו. הסדרה מציגה לראשונה צירים נסתרים ומנגנון נעילה מגנטי חבוי, המעניקים לדלת מראה אסתטי המשתלב בהרמוניה עם הקיר. בשפה המקצועית מכונה מנגנון הצירים החבויים "קו הלבשה אפס", כיוון שהדלת המותקנת מסתירה את מנגנון הצירים. זוהי כמובן גם ההשראה לשם הסדרה, שכן הדלת, המשקוף והקיר מיושרים באותו הקו. בנוסף, פן-זירו מגישה עיצובים חדשניים עם אפשרות לשילוב שני גוונים באותה דלת. הסדרה כוללת מגוון דלתות בציפוי פורמייקה עבה עם טקסטורה מיוחדת או בגימור צבע אקרילי UV בתנור ובמגוון צבעים לבחירה.

 

שירות אישי בפריסה ארצית. חברת פנדור שמה דגש מיוחד על שירות לקוחות מהיר ויעיל, הנותן מענה לכל צורך שעולה מן השטח. לחברה חמישה אולמות תצוגה ופריסה ארצית של סיטונאים. אולמות התצוגה של פנדור מצויידים במערך הזמנות ממוחשב המאפשר הדמייה של סוג הדלת, הצבע, הזיגוג והפרזול, על פי דרישותיו וטעמו האישי של הלקוח. פנדור מקפידה להעניק שירות התקנה מהיר ומקצועי, לצד מערך שירות לקוחות הנותן מענה מיידי לכל דרישה. פנדור ממשיכה למטב את שירותיה, ליצירת חוויית לקוח שלמה ללקוחות חדשים וותיקים גם יחד.

 

דברים שלא ידעת על דלתות פנדור

  • חברת פנדור זוכה כבר 14 שנים ברציפות ב-28 סקרי דעת קהל בתואר "יצרנית דלתות הפנים הטובות והדקורטיביות ביותר בישראל", בסקרי מכון גיאוקרטוגרפיה עבור "המבחן של המדינה".
  • המפעל הרובוטי של פנדור בקריית גת משתרע על 30 אלף מ"ר, ומסוגל לייצר 1,000 דלתות ביום.
  • פנדור מספקת דלתות פנים ליותר מ-35 אלף יחידות דיור בשנה, ומוצריה משולבים ביותר מ-250 אלף יחידות דיור.
  • סקר "בניין ודיור" מצא כי אדריכלים ומעצבי פנים נוטים לבחור בדלתות פנדור בעיצוב ביתם הפרטי.

 

אבני דרך בחיי דלתות פנדור

1989 - רכישת מפעל דלתות בבאר שבע והקמת חברת פנדור.

1996 - לראשונה בישראל משלבת פנדור קווי ייצור ממוחשבים לתעשיית נגרות הבניין.

1998 - השקת קמפיין טלוויזיוני ראשון לדלתות פנדור.

2002 - החברה רושמת הצלחה משמעותית עם שיווק דגם "למינטו".

2010 - השקת סדרת דלתות הפנים "יוניק".

2011 - פנדור זוכה בפרס הראשון בתחרות "לעיצוב, התאמה וחדשנות" מטעם איגוד תעשיות הריהוט בישראל עבור דלתות "יוניק".

2014 - פנדור מדורגת במקום הראשון בענף ייצור הדלתות, זו השנה החמישית ברציפות.

2018 - פנדור ממשיכה בקו החדשנות המוצרית עם השקת דלתות פן-זירו.


סיפור המותג פורסם לראשונה במהדורת 2018 של ספר ה-Superbrands של ישראל. סיפורי מותג נוספים מתפרסמים במהדורה הדיגיטלית של הספר באתר ynet.

כתבות נוספות