וול מארט משיקה שירות קניינות אישי באמצעות מסרונים

השירות מבוסס הודעות טקסט משלב בין אינטליגנציה מלאכותית לקניינים אישיים ומאפשר לצרכנים לחסוך זמן ניכר במהלך הקנייה

פורסם בתאריך: 12/06/2018, גיליון 1925

רשת השיווק וול מארט הודיע לאחרונה על השקת השלב הראשון בשירות הקניינים האישיים שלה תחת השם Jetblack. השירות משלב בין אנשים אמיתיים לאינטליגנציה מלאכותית והוא מספק מגוון של המלצות קנייה לצרכנים עסוקים, באמצעות מסרונים. כמו כן, לקוחות שמבצעים רכישה דרך השירות החדש מקבלים את המוצרים לביתם כבר למחרת.

 

השירות, שפועל כיום במספר סניפים של הרשת במנהטן ובברוקלין, הוא מהיוזמות הראשונות שיוצאות ממעבדת החדשנות של וול מארט, Store No. 8. על פיתוח השירות הייתה אחראית ג'ני פליז, מייסדת שירות השכרת הבגדים המקוון Rent the Runway.

 

וול מארט. משדרגים את חוויית הקנייה
וול מארט. משדרגים את חוויית הקנייה

נכון לעכשיו, השירות זמין רק באמצעות הזמנה, והוא מוצע ללקוחות בעלות של 50 דולר בחודש. השירות מציע לצרכנים עזרה ממגוון של מומחים בתחומים שונים, כמו למשל אופנה, עיצוב הבית, טיפוח ובריאות. העצות של המומחים משולבות עם מערכת חכמה של אינטליגנציה מלאכותית ולמידת מכונה, במטרה לספק ללקוחות מוצרים המותאמים באופן אישי לצרכים שלהם.

 

מרבית המוצרים המומלצים לצרכנים באמצעות השירות החדש מגיעים אומנם מוול מארט, אך חלק מההמלצות כוללות גם מוצרים של יצרנים מקומיים שאינם נמכרים בסניפי הרשת. כך למשל, לקוחה של הרשת תוכל לקבל קרם טיפוח ייחודי של יצרן מקומי שאינו נמכר בסניפים. השירות נועד לתת מענה לצרכנים עמוסים, ופונה בעיקר לקהל של אימהות, שבדרך כלל מוגבלות מאוד בזמן הפנוי שלהן.

 

לקוחות שהשתתפו בשלב הפיילוט של השירות, שנערך מוקדם יותר השנה, אמרו כי ההמלצות שמסופקות על ידי השירות דומות במהות שלהם להמלצות שניתנות על ידי בני משפחה וחברים, המכירים את ההעדפות האישיות שלהם. השימוש בשירות נעשה באמצעות מסרונים. לקוחות הרשומים לשירות יכולים להחזיר את המוצרים שהם רכשו ללא תוספת עלות.


כתבות נוספות