נילסן מכריזה על "הבזבזנים המחוברים" - הדור שיהיה אחראי ל-46% מסך הצריכה בעשור הבא

מחברי הדו"ח: "הבזבזנים המחוברים" אוהבים לנסות מוצרים חדשים, מוכנים לשלם יותר עבור איכות - ויהוו את מנוע הצמיחה המרכזי בשנים הבאות

פורסם בתאריך: 14/03/2017, גיליון 1865

השינויים הטכנולוגיים המהירים משנים את זירת הקניות הגלובלית, ומייצרים סוג חדש של קבוצה צרכנית דמוגרפית - אשר זוכה כעת לכינוי משלה בחברת המחקר נילסן: "בזבזנים מחוברים" (Connected Spenders).

``הבזבזנים המחוברים``. מנוע הצמיחה של השנים הבאות
"הבזבזנים המחוברים". מנוע הצמיחה של השנים הבאות
לדברי חברת המחקר, חברי הקבוצה הם בעלי רמות הכנסה שונות, אך בעלי שני מאפיינים דומים: חיבור קבוע לאינטרנט ונכונות להוציא הכנסה פנויה על רכישת מוצרים.
מחקר של The Demand Institute מצא לאחרונה כי חברי הקבוצה הדמוגרפית הזו יוציאו בעשור הקרוב כ-260 טריליון דולר - 46% מסך הצריכה הפרטית בעולם.
מהמחקר עולה עוד, כי נכון לשנת 2015 נאמדה הקבוצה בכ-1.4 מיליארד צרכנים בעולם, והיא צפויה להגיע לשלושה מיליארד צרכנים עד שנת 2025 - אשר יהוו את מקור הצמיחה המרכזי של השוק בשנים הבאות.
על פי חברת המחקר, על המשווקים לפנות אל חברי הקבוצה הצרכנית בערוצים הדיגיטליים - באמצעות פרסום פרסונלי ואסטרטגיה רב-ערוצית. 
לסיכום כותבים מחברי הדוח, כי "הבזבזנים המחוברים" אוהבים לנסות מוצרים חדשים והם מוכנים לשלם יותר עבור איכות.

כתבות נוספות