האם הצמיחה של מותגי האונליין תגיע דווקא מהקניונים?

מספר הולך וגדל של מתחמי מסחר בארצות הברית מציעים אזורים המיועדים למותגי אינטרנט שמוכרים ישירות לצרכנים

פורסם בתאריך: 19/02/2019, גיליון 1958

מספר מתחמים קמעונאיים המספקים נקודות פיזיות למותגי אונליין נוספו לאחרונה לשוק בארצות הברית. זאת, במטרה לספק מנוע צמיחה חדש למותגים המוכרים ישירות לצרכן באמצעות הערוצים המקוונים.


בחודש דצמבר בשנה שעברה הושק בניו יורק קונספט קמעונאי חדש תחת השם SHOWFIELDS. המתחם, המתפרס על פני ארבע קומות וממוקם בחלק התחתון של רובע מנהטן, יאפשר למגוון מותגים מקוונים להציג את המוצרים והחזון שלהם בפני הצרכנים באמצעות חניות פופ-אפ פיזיות.

 

נכון לעכשיו, רק הקומה הראשונה במתחם החדש נפתחה לציבור הקונים, כאשר היא מתמקדת במותגי איכות חיים. הקומה השנייה, שתיפתח מאוחר יותר השנה תוקדש למותגים בתחום האופנה, והקומה הרביעית תכלול מתחמי עבודה וקהילה משותפים. המתחם יכלול גם אזורים מיוחדים לממכר מזון ומשקאות. מותגים מקוונים שרוצים להיכנס למתחם החדש יכולים לעשות זאת באמצעות תהליך רישום פשוט למדי באינטרנט. המותגים יכולים לשכור את שטחי המסחר לתקופה של מספר חודשים.


SHOWFIELDS. עתיד הקמעונאות?
SHOWFIELDS. עתיד הקמעונאות?

בעלי קניון Tysons Corner Center, הממוקם מחוץ לוושינגטון הבירה, השיקו לאחרונה מתחם למותגים מקוונים תחת השם BrandBox. המתחם כולל בכל זמן נתון שישה מותגים שמוכרים ישירות לצרכנים, והם יכולים לשכור את שטח המסחר לתקופות קצרות על בסיס הצרכים שלהם. זאת, בניגוד למודל הקיים בקניונים, במסגרתו נדרשים השוכרים לחוזים ארוכי טווח. בעלי המתחם גם יעזרו למותגים בעיצוב ובניית אזורי המסחר שלהם, בכוח אדם ובשיווק ברשתות החברתיות. כבר בעתיד הקרוב מתכננים בעלי הקניון להרחיב את היוזמה גם למתחמים אחרים שלהם בסנטה מוניקה, פילדלפיה וסקוטדייל.

 

מתחמים אחרים הפונים למותגים מקוונים המוכרים ישורות לצרכנים כוללים את b8ta שכבר מתפעלת 14 חנויות ברחבי ארצות הברית, The Market @ Macy’s הפועלת במספר סניפים של רשת בתי הכלבו, Neighborhood Goods בטקסס, The Edit בקניון Roosevelt Field ועוד מספר מיזמים נוספים שיפתחו השנה.


כתבות נוספות