משקיעים בפרסום בשטחי החנויות? אולי חבל על המאמץ

מחקר חדש מגלה: אמהות לילדים קטנים לא מגיבות לפרסומים בנקודות המכירה - ומעדיפות דיוור ישיר וקופונים



פורסם בתאריך: 30/11/2016, גיליון 1850

מאז ומתמיד ניסו המשווקים להשפיע על החלטות הצרכנים בנקודות שונות לאורך מסע הקנייה. כעת מגלה מחקר חדש של התאחדות הקמעונאים בארצות הברית (NFR) שעבור קהל האמהות הצעירות מדובר בבזבוז של זמן - הן פשוט עסוקות מדי בכדי להגיב למודעות שיווקיות בחנות.
על פי נתוני המחקר רק שתיים מכל עשר אמהות מושפעות ממודעות על גבי עגלות הקניות, וכי הפרסומים בעמדות התשלום משפיעים רק על שלוש מכל עשר אמהות.

פרסום פנים חנותי. עניין של פניות
פרסום פנים חנותי. עניין של פניות
עוד עלה מהמחקר כי דיוור ישיר וקופונים הן טקטיקות השיווק הטובות ביותר בפנייה של משווקי המזון לקהל האמהות. למעשה, קופונים נמצאו אפקטיביים יותר בקרב אמהות מאשר בקרב האוכלוסייה הכללית. מחקר אחר העלה כי קופונים משפיעים על 67% מהחלטות הקנייה של אמהות בתחום המזון, לעומת השפעה של 50% על החלטות הקנייה של היספאנים ובני דור המילניום.
מהמחקר של NFR עלה גם כי דיוור אלקטרוני ופרסום במגזינים הם הערוצים המשפיעים ביותר על החלטות הרכישה של אמהות בתחום ההלבשה. אמהות לילדים צעירים נמצאות בסבירות גבוהה יותר לערוך השוואת מחירים לעומת אמהות לילדים בוגרים, הן באמצעות המובייל והן באמצעות שיטוט בחנויות.

כתבות נוספות