מדויק בפתרונות דיגיטליים: לאומי מעניק חוויה אישית יותר

כחלק מאסטרטגיית הדיגיטל והחדשנות הטכנולוגית שמיישם לאומי, הושם דגש ב-2017 על הרחבת מודל הבנקאות הדיגיטלית והתאמתו לקהלים שונים על מנת לתת מענה מדויק יותר לצרכים השונים. בין הפתרונות של הבנק לזירה הדיגיטלית - Pepper

פורסם בתאריך: 27/03/2018, גיליון 1915

לאומי שם השנה דגש על הרחבת מודל הבנקאות הדיגיטלית והתאמתו לקהלים שונים. במסגרת זו השיק את Pepper - פלטפורמת בנקאות דיגיטלית מבוססת מובייל. בנוסף, השיק פרויקט הדרכה ארצי להנגשת הבנקאות הדיגיטלית ללקוחות לאומי.

 

בשנים האחרונות פועל לאומי בזירת הבנקאות הדיגיטלית בישראל ומבסס את מעמדו כבנק דיגיטלי מוביל - באמצעות פיתוח שורה של מוצרים ושירותים, המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות. למעלה מ-75% מהלקוחות הבנק משתמשים באופן קבוע בערוצים הדיגיטליים של לאומי לביצוע פעולות בנקאיות.

 

במקביל, לאומי מפתח גם פתרונות דיגיטליים מותאמים ללקוחות העסקיים, שכוללים חבילה ייחודית של מוצרים ושירותים פיננסיים לעסקיים, לצד הנגשת מידע ותוכן פרקטי לעסקים. לדוגמה, תחום העברות הכספים והתשלומים, חתימה מהנייד על פעולות והוראות וכן המרת מט"ח.

 

ב-2017 השיק לאומי ממשק מותאם אישית לביצוע פעולות ומידע עבור לקוחותיו העסקיים. בנוסף, זו השנה החמישית בה מתקיים ברחבי הארץ בית הספר לניהול עסקים של לאומי שמעניק, ללא עלות, כלים פרקטיים לשיווק וניהול. השנה, בפעם הראשונה, השיק לאומי גם בית ספר דיגיטלי לניהול עסקים. במסגרת הפרויקט הנגיש לאומי ללקוחותיו העסקיים כ-40 הרצאות בשישה עולמות תוכן בכל היבטי ניהול העסק.

 

פתרונות יצירתיים בזירת הדיגיטל

כחלק מאסטרטגיית הדיגיטל והחדשנות הטכנולוגית שמיישם לאומי, הושם דגש ב-2017 על הרחבת מודל הבנקאות הדיגיטלית והתאמתו לקהלים שונים על מנת לתת מענה מדויק יותר לצרכים השונים.

 

בתחילת השנה השיק בנק לאומי את Pepper - פלטפורמת בנקאות דיגיטלית מבוססת מובייל, הראשונה מסוגה בישראל. Pepper הוא חשבון בנק ללא עמלות עו"ש, שבאמצעות הטכנולוגיה הייחודית מסייעת ללקוחות לנהל טוב יותר את כספם ומאפשרת ל-Pepper ללמוד את המשתמש, להתאים לו תכנים רלוונטיים ולהעניק לו חוויה חדשה ואישית יותר.

 


חוויית המשתמש ב-Pepper דומה לפיד הפייסבוק, ומאפשרת ללקוח לקבל תוכן פרסונאלי, תובנות צרכניות, השוואות, סיכומי הוצאות, עדכונים בזמן אמת, טיפים צרכניים וכמובן לבצע פעולות בנקאיות יומיומיות. לצד Pepper, עלתה לחנויות האפליקציות גם Papper Pay - אפליקציית תשלומים מתקדמת וחינמית, המיועדת ללקוחות כל הבנקים. חוויית התשלום ב-Papper Pay היא ידידותית ופשוטה, ומאפשרת התנהלות נוחה ומהירה, ללא צורך בהתעסקות עם כסף מזומן.

 

לאומי השיק השנה פרויקט הדרכה ארצי בשם ישראל IL שמטרתו להנגיש לקהל הרחב את הבנקאות הדיגיטלית, באמצעות הדרכות אישיות, כנסים והרצאות. במסגרת זו, גייס הבנק עשרות מדריכים ברחבי הארץ במטרה לעזור ללקוחות להצטרף לדיגיטל, ולהשתמש בשירותים המתקדמים של לאומי.

 

ב-2017 התקיימו כ-100 אלף פגישות הדרכה אישיות לניהול חשבון הבנק בדיגיטל. כמו כן, מאות דיילים בסניפי לאומי ברחבי הארץ מסבירים מדי יום לאלפי לקוחות על אופן השימוש בעמדות לאומי דיגיטל בסניפים, ומדגימים ביצועי פעולות ושימושים שונים באתר ובאפליקציית לאומי.

 

לאומי דואג גם לבני הגיל השלישי - רכב של פרויקט ישראל IL מגיע לבתי דיור מוגן ברחבי הארץ, מלווה בבנקאי ועמדות אוטומטיות על מנת להקל על הקהל המבוגר לבצע מגוון שירותים בנקאיים.

 


דברים שלא ידעת על לאומי

  • המגזין הכלכלי Global Finance בחר בלאומי בשנת 2017 לבנק הדיגיטלי הטוב ביותר בישראל ללקוחות פרטיים ועסקיים, אתר האינטרנט הבנקאי הטוב ביותר ללקוחות פרטיים, הצעת הערך הטובה ביותר בדיגיטל במוצרי אשראי, פיקדונות והשקעות, שירות ניהול ההשקעות הטוב ביותר, הבנק הטוב בישראל בתחום המסחר במט"ח, בתחום הסחר הבינלאומי ובתחום ה-Cash Management והבנקאות הפרטית הטובה ביותר בישראל. ביולי 2016 בחר המגזין בלאומי כבעל "האפליקציה הבנקאית הטובה בישראל".
  • לאומי זכה בפרס הזהב בקטגוריית הפיננסים עבור המהלך השיווקי - "דיגיטל זה לאומי" במסגרת תחרות האפי לשנת 2016 של איגוד השיווק הישראלי.
  • לאומי נבחר ל"אחד מ-100 הארגונים המובילים בעולם בתחום ה-IT" על ידי המגזין הטכנולוגי CIO ב-2016.
  • לאומי דורג במקום החמישי ברשימת "100 החברות שהכי כדאי לעבוד בהן" לשנת 2016 של מגזין TheMarker ו-BDI.

 

אבני דרך בחיי בנק לאומי

1902 - חברת "אנגליה פלשתינה" נרשמת בלונדון, וסניף ראשון של הבנק נפתח בירושלים.

1906 - סניף של הבנק נפתח בלבנון.

1923 - סניף ראשון נפתח בתל אביב.

1971 - בנק לאומי משיק לראשונה בישראל מכשיר טֶלֶר אוטומטי - הכספומט.

2009 - לאומי משיק את אסטרטגיית "לאומי דיגיטל".

2014 - השקת אפליקציית לאומי הכוללת מגוון שירותים דיגיטליים לניהול חשבון הבנק.

2015 - השקת מהלך לעסקים קטנים - "לאומי עד אליך".

2016 - לאומי משיק אפליקציה חדשה ומתקדמת לניהול חשבון הבנק.

2017 - השקת Pepper הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל; השקת פרויקט הדרכה לאומי ישראל IL.


סיפור המותג פורסם לראשונה במהדורת 2017 של ספר ה-Superbrands של ישראל. סיפורי מותג נוספים מתפרסמים במהדורה הדיגיטלית של הספר באתר ynet.

כתבות נוספות