ההולוגרמה שתלווה אתכם בקניות בקניון הענק בארה"ב

הקניון הגדול בארצות הברית השיק לקראת עונת החגים חוויית קנייה ייחודית המשלבת מגוון גדול של טכנולוגיות מתקדמות

פורסם בתאריך: 16/01/2019, גיליון 1953

הקניון הגדול ביותר בארצות הברית, Mall of America, השיק לקראת עונת החגים שהסתיימה זה מכבר את מה שהוא מכנה "ההולוגרמה הראשונה המציעה וממליצה לצרכנים על רעיונות שונים למתנות". ההולוגרמות, שהוצגו בתלת ממד, היו של שתי דמויות, כאשר אחת מהן נקראה אלי והשנייה אלף. 


כך למשל, אם לקוח שואל את אלי או אלף על רשימת מתנות עבור בני נוער או מתנה עבור הבעל, הדמויות מציעות לצרכנים לבחור מבין מגוון קטגוריות שונות. לאחר שהצרכנים בחרו את הקטגוריה, המליצו הדמויות הוורטואליות על מספר אפשרויות מתוך רשימת המתנות המומלצות לרכישה בקניון.


Mall of America. חוויה מעודדת קניות
Mall of America. חוויה מעודדת קניות

זוג דמויות ההולוגרמה נהפכו במהרה לפופולריות ביותר בקרב הצרכנים, ורבים מהם ביקשו לעשות איתן סלפי. התוכנה החדשנית שילבה למעשה בין מגוון גדול של טכנולוגיות שונות, החל מתלת ממד, דרך מערכות של למידת מכונה ועד לצ'ט-בוט. "באופן כללי, הקניון שלנו נועד לספק חוויית קניות ייעודית למבקרים", אמרה שרה טאונס, סגנית נשיא לשיווק ב-Mall of America. לדבריה, ההולוגרמה היא למעשה הרחבה טבעית של שירות הצ'ט-בוט אותו השיק הקניון בשנה שעברה. באופן כללי, שילוב של הולוגרמה עם טכנולוגיות של צ'ט-בוט ולמידת מכונה יכול לספק חוויית קניות ייחודית למגוון רחב של קמעונאים.

 

במקביל, השיקה חברת ההזנק הקנדית TwentyBN את Millie, דמות וירטואלית מבוססת בינה מלאכותית שנועדה לעזור לקונים במהלך מסע הרכישות. האפליקציה מודעת למקומו של הקונה בחנות, ועוזרת לו במתן מענה על שאלות ובהכוונה בתוך החנות.


לסרטון המתאר את המהלך לחצו כאן.

כתבות נוספות