כך מייסי'ס הופכת את המוכרנים שלה למפרסמים

רשת בתי הכלבו יצאה ביוזמה חדשה המאפשרת לעובדי החברה ליצור סרטוני וידאו וליהנות מאחוז מהמכירות שהתקבלו בזכות הצפייה

פורסם בתאריך: 12/06/2018, גיליון 1925

רשת בתי הכלבו מיסי'ס הופכת את המוכרנים בחנויות שלה לשגרירי מותג ברשתות החברתיות. זאת, במטרה להוביל שיח פורה יותר על הרשת בפלטפורמות אלו. בהתאם למהלך החדש, המוכרנים בחברה יכולים להירשם לתוכנית המשפיענים הפנימית של הרשת, שהפוסטים שעולים בה מופצים בערוצים החברתיים שמנהלת החברה.

 

התוכנית הושקה בסתיו של השנה שעברה ולקחו בה חלק 20 עובדים. נכון לימים אלו, היא כוללת כבר יותר מ-300. קטעי הווידאו של העובדים מופקים על ידי חברת Tongal והם מתמקדים בתחביבים של העובדים. כך למשל, סרט שמתמקד בעובד שהתחביב שלו הוא להיות ברמן, מפנה בסופו לקו כוסות היין שנמכר בסניפי הרשת.

 

מייסי'ס. המוכרנים הופכים לשגרירים
מייסי'ס. המוכרנים הופכים לשגרירים

על מנת לתמרץ את העובדים, חלק מההכנסות שהתקבלו בעקבות הצפייה בסרטונים ברשתות החברתיות הולכים לכיסם. מהלך סרטוני העובדים הוא חלק ממהלך גדול יותר של הרשת שרוצה להיתפס כאופנתית וטרנדית יותר בעיני הצרכנים.

 

השימוש במשפיענים לא-מסורתיים וקטנים יחסית, שמכונים מיקרו-משפיענים, ממשיך לתפוס תאוצה גדולה בעולם השיווק של השנים האחרונות. המיקרו-משפיענים, המחזיקים בין כמה אלפי לעשרות אלפי עוקבים, מעוררים בדרך כלל מעורבות גדולה יותר בקרב העוקבים שלהם, לעומת הידוענים המפורסמים יותר שמתחזקים גם מיליוני עוקבים.

 

מחקר שנערך לאחרונה על ידי X-Cart העלה, כי מיקרו-משפיענים מצליחים לעורר מעורבות בקרב 4% בממוצע מהעוקבים שלהם לעומת 1.6% בממוצע בלבד מעוקבי המשפיענים הגדולים.

כתבות נוספות