הטכנולוגיה משנה את ענף קמעונאות המזון

קונספט קמעונאי שהושק לאחרונה באיטליה משלב בין קניית מזון לעולם הדיגיטלי, בכוונה להוביל למהפכה בחוויית הקנייה

פורסם בתאריך: 07/02/2017, גיליון 1860


רשת חנויות המכולת הגדולה באיטליה, Coop Italia, השיקה מיזם קמעונאי חדש תחת הכותרת "הסופרמרקט של העתיד". במסגרת המיזם משלבת הרשת מדפים חכמים אשר מספקים ללקוחות מידע רב על המוצרים בסניפיה, בין היתר בעזרת טאבלטים הכוללים תצוגות ומידע. המיזם מבוסס על תיאוריה של הפרופסור קארלו ראטי מהמכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT). 

Coop Italia. משנים לחלוטין את חוויית הקנייה
Coop Italia. משנים לחלוטין את חוויית הקנייה
בין השאר כולל המיזם את החידושים הבאים:
שולחנות אינטראקטיביים: המוצרים בחנות מוצגים על גבי שולחנות אינטראקטיביים גדולים. תזוזה של יד ליד המוצרים מפעילה את המסכים המותקנים מעליהם, אשר מקרינים מידע רלוונטי הכולל פרטים על מקורות הייצור, מידע תזונתי, רגישות לאלרגיות מזון ועוד. בנוסף כולל המידע מתכונים ואפשרויות לשלב את פרטי המזון עם מוצרים אחרים הנמכרים בחנות, כמו למשל יינות תואמים.
מדפים אנכיים: באמצעות אפליקציית מסך מגע, יכולים הצרכנים לחפש מוצרים נוספים בסניפי החנות ולקבל עליהם מידע משלים במגוון תחומים.
מידע בזמן אמת: לקוחות המסיירים בסניפים יכולים לקבל בזמן הביקור שלהם מידע מגוון הכולל מבצעים הרלוונטיים לאותו הרגע, מתכונים, חיבור לרשתות החברתיות ועוד.
בנוסף למסכים בחנות, החוויה מושלמת באמצעות אפליקציית מובייל המקלה על הצרכנים את השיטוט בסניפים, ומנגישה עבורם מידע נוסף על המוצרים בהתאם לאורח החיים שלהם.

כתבות נוספות