ברגר קינג משיקה שירות קפה ב-5 דולרים בחודש

המטרה של רשת המזון המהיר היא לנגוס בנתח משוק ארוחות הבוקר, שהוא הצומח ביותר בתחום ההסעדה

פורסם בתאריך: 02/04/2019, גיליון 1963

במחצית החודש שעבר השיקה רשת המזון המהיר ברגר קינג בצפון אמריקה שירות מינויים חדש לקפה במחיר אטרקטיבי במיוחד של חמישה דולר בחודש. במילים אחרות, 17 סנט לכוס קפה יומית. השירות, אותו ניתן לרכוש רק באמצעות אפליקציית הרשת, נועד לשפר את המיצוב שלה במסגרת ארוחות הבוקר של הצרכנים. "אנחנו ממשיכים לשלב טכנולוגיה במטרה לשפר את חוויית הלקוחות" אמר כריס פינזו, נשיא ברגר קינג צפון אמריקה בהודעה שיצאה לעיתונות במקביל להשקת השירות.

 

המטרה מאחורי השירות החדש היא לעודד את הלקוחות לרכוש מוצרים נוספים בביקורים שלהם בסניפים, במיוחד בזמן ארוחת הבוקר. עבור חלק גדול מרשתות המזון בארצות הברית, קטגוריית ארוחות הבוקר היא הצומחת ביותר בתחום ההסעדה בשנים האחרונות. כמו כן, זו גם הקטגוריה הרווחית ביותר עבור רשתות המזון המהיר.

 

הקפה של ברגר קינג. מועדון ארוחת הבוקר
הקפה של ברגר קינג. מועדון ארוחת הבוקר

בתחום ארוחות הבוקר, ברגר קינג נמצאת הרבה אחרי המתחרה מקדונלד'ס, שנמצאת בשוק הזה כבר שנים רבות. לאחרונה השיקה מקדונלד'ס מקלות דונאטס ובייגל נוטלה, שיופיעו בסניפים לתקופה מוגבלת. נכון להיום, מציעה מקדונלד'ס ללקוחות שלה 25 משקאות שונים המבוססים על קפה.

 

גם הרשתות דאנקין (לשעבר דאנקין דונטס), סטארבקס, ואחרות מציאות כיום מגוון עשיר של פתרונות לארוחת הבוקר. הסיסמה שמובילה את המהלך של ברגר קינג היא "תהנו מקפה למשך כל החודש במחיר של כוס קפה אחת בסטארבקס".


כתבות נוספות