יוצאת מהרשת: אמזון מרחיבה את פריסת החנויות ללא מזומנים

בשבוע שעבר התפרסמו מספר ידיעות לפיהן פורמט ה-Go יוכנס לשדות תעופה, בתי חולים ואפילו בנייני משרדים

פורסם בתאריך: 18/12/2018, גיליון 1949

ענקית המסחר המקוון אמזון אימצה לעצמה טקטיקה מעניינת של יחסי ציבור, על מנת לשמר את שמה בכותרות בכל זמן נתון. לעיתים, הרשת מפרסמת ידיעה על מהלך חדשני בערוצים הפורמליים או בבלוג שלה, ולעיתים הידיעה מועברת לאחד מכלי התקשורת מ"מקור בלתי ידוע".

 

אחד הסיפורים המעניינים שיצאו מכיוונה של אמזון בשבוע שעבר היה אודות המהלכים שהיא עורכת על מנת להרחיב את פורמט החנויות נטולות המזומנים שלה, אמזון Go, במטרה להכניס אותו למקומות נוספים כמו שדות תעופה. דיווחים נוספים דיברו על הרחבת הפורמט גם למדינות מחוץ לארצות הברית.


אמזון Go. סופם הצפוי של המזומנים?
אמזון Go. סופם הצפוי של המזומנים?

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי אמזון החלה לאחרונה לבדוק גרסה מוקטנת של חנויות ה-Go באחד מבנייני המשרדים שלה בסיאטל. החנות החדשה כוללת בעיקר קפה וסלטים, במטרה לשרת את עובדי המשרדים.

 

ג'יאנה פוריני, סגנית נשיא באמזון Go, אמרה לרויטרס כי החנויות המוקטנות יאפשרו לרשת להרחיב את הפורמט נטול המזומנים למגוון רחב של מיקומים, החל מבתי חולים ועד לקומות הלובי של בנייני משרדים.

נכון לעכשיו פועלות שמונה חנויות בפורמט ה-Go, בשיקגו, סן פרנסיסקו וסיאטל.

 

מוקדם יותר בשבוע שעבר פרסמה רויטרס ידיעה לגבי הכוונה של אמזון להכניס את פורמט ה-Go לשדות תעופה בארצות הברית. הרעיון הוא כי החנויות נטולות המזומנים יאפשרו חוויית קנייה מהירה ונוחה של מבחר פריטים, ויתקבלו בצורה טובה מאוד על ידי קהל הנוסעים העסקיים, שלעיתים קרובות נאלצים להעביר זמן רב בשדות התעופה בהמתנה בין טיסות.


כתבות נוספות