כך תשנה המציאות המדומה והרבודה את חוויית הקניות

המציאות המדומה כבר כאן, וכעת נותר לברר כיצד הצרכנים ירצו לשלב אותה בחוויית הקניות שלהם

פורסם בתאריך: 05/09/2017, גיליון 1887

טכנולוגיות המציאות המדומה (VR) והמציאות הרבודה (AR) כבר כאן, וכעת נותר לברר מתי יאמצו אותן המותגים והקמעונאים.

Wayfair. חוויית הקניות של העתיד
Wayfair. חוויית הקניות של העתיד
סקר שנערך לאחרונה על ידי חברת הייעוץ L.E.K Consulting בקרב אלף צרכנים, ניסה לגלות מה הצרכנים רוצים לקבל מחוויית המציאות המדומה והמציאות הרבודה שתסופק להם על ידי הקמעונאים. מהסקר עולה כי 80% מהצרכנים היו רוצים להשתמש בטכנולוגיות של מציאות מדומה ומציאות רבודה כדי לעצב חדרים בבית שלהם - חוויה שתאפשר להם לשוטט בין חנויות פיזיות וחנויות וירטואליות, ולאחר מכן לראות איך יראו המוצרים שבחרו בביתם. בהקשר זה מציינים מחברי המחקר את אתר הריהוט Wayfair ואת רשת המוצרים לבית Lowe, המציעים כבר היום מערכות טכנולוגיות מתקדמות בכיוון.
70% מהמשתתפים במחקר אמרו כי הם היו רוצים להיעזר במערכות על מנת "למדוד" פרטי לבוש ואביזרי אופנה אחרים. בהקשר זה ציינו מחברי הדו"ח את חברת ההלבשה גאפ, שכבר משתמשת במערכת דומה בסניפים.
70% מהמשתתפים בסקר אמרו כי הם היא ישמחו לראות קסדות מציאות מדומה שישולבו יחד עם סייען אישי וירטואלי, כגון האלקסה או הסירי.
דריה סטיגולץ, מנכ"לית L.E.K, אמרה כי טכנולוגיות המציאות המדומה והמציאות הרבודה מאפשרות לקמעונאים הפיזיים להכניס את החוויה הדיגיטלית לחנות, ולחנויות הדיגיטליות להציג חוויה המדמה את הקניות בחנויות הפיזיות.

כתבות נוספות