רשת בתי הכלבו המסורתית נכנסת לאינסטגרם ושולפת מותגים

חנות הדגל החדשה של גלרי לאפייט פונה לקהל צעיר יותר ומציעה מגוון מוצרים שגילתה ברשת החברתית

מאת: ערן יסעור, פורסם בתאריך: 21/05/2019, גיליון 1969

רשת בתי הכלבו הפריזאית, גלרי לאפייט, השיקה לאחרונה סניף חדש בבירה הצרפתית המציע מגוון של מותגים עדכניים שהתגלו באינסטגרם. מגוון המוצרים בחנות הדגל החדשה של רשת בתי הכלבו, הממוקמת בשדרות השאנז אליזה, שונה לחלוטין ממגוון המוצרים והמותגים שמוצעים לקונים בשאר סניפי הרשת.

 

בניגוד לשאר חנויות הרשת הפונות בדרך כלל לקהל אמיד ומבוגר יותר, החנות החדשה פונה במובהק לבני דור המילניום ובני דור ה-Z, והיא כוללת גם מותגים שהתגלו באינסטגרם.

 

החדש של גלרי לאפייט. לא רק לאנשים משעממים
החדש של גלרי לאפייט. לא רק לאנשים משעממים

הלקוחות נכנסים לחנות החדשה דרך מנהרה מוארת בנורות לד ומגיעים לחלל מרשים, שעד שנת 1930 אירח את הבנק הלאומי הראשון של צרפת. חדר הישיבות המפואר של הבנק משמש היום לחלל עבור לקוחות VIP, ובכל יום שישי הוא נהפך לסלון מפואר לעיצוב שיער.

 

מדרגות השיש בחנות מובילות את המבקרים למתחם הכולל בגדי רחוב שנוצרו על ידי מעצבים צעירים, שברובם אינם מוכרים לציבור הרחב. גם הקומה השנייה של המתחם הקמעונאי מציעה מגוון מהדורות מוגבלות של מותגים שבדרך כלל אינם נמכרים בחנויות הרגילות בצרפת.

 

החדש של גלרי לאפייט. מי אמר שאייפל יש רק אחד
החדש של גלרי לאפייט. מי אמר שאייפל יש רק אחד


בין המותגים בחנות, ניתן למצוא את Rixo London, נעלי Log, ומותג הרטרו הניו יורקי Paris 99. בין 650 המותגים בחנות ניתן למצוא גם מגוון גדול של פריטים המתאימים ללבישה מיידית לפי עונות השנה.


עוד ניתן למצוא בחנות, 300 סטייליסטים שלרובם אין ניסיון קמעונאי קודם, ורובם אותרו באמצעות הפעילות שלהם באינסטגרם. המבקרים במקום יכולים לקבוע פגישת ייעוץ עם הסטייליסטים באמצעות אפליקציה ייעודית.

 

החדש של גלרי לאפייט. עכשיו יש עוד סיבה לבקר בפריז
החדש של גלרי לאפייט. עכשיו יש עוד סיבה לבקר בפריז

הקולבים מוגני הפטנט שנמצאים בחנות מאפשרים לקונים לבקש בלחיצת כפתור מידות נוספות של הבגד בו הם חושקים ישירות לחדר המדידה. הקומה השלישית היא למעשה חנות פופ אפ. נכון להיום, היא מוקדשת למותג שאנל. במרכז הקומה עומד דגם מוקטן של מגדל אייפל.
כתבות נוספות