האם המציאות הרבודה תחליף את חדרי המדידה?

ענקית האופנה גאפ משיקה אפליקציה חדשה שתאפשר לצרכנים "למדוד" בגדים באמצעות הסמארטפון שלהם

פורסם בתאריך: 21/02/2017, גיליון 1862

תוך ניצול מלא של ההתקדמות הטכנולוגית בתחום המציאות הרבודה (AR), חברת האופנה גאפ החלה בפיילוט לאפליקציה חדשה שתאפשר לצרכנים לראות איך פריטי לבוש יראו על גוף שלהם - מבלי להיכנס לחדרי המדידה.

DressingRoom. למען חוויית הקנייה
DressingRoom. למען חוויית הקנייה
במסגרת השירות החדש יוכלו צרכני האפליקציה לבחור באחת מחמש בובות וירטואליות המציגות מבני גוף שונים, ולבחון את פריטי הלבוש על גופן המוקרן בגודל ממשי בשטח החנות. הצרכנים יוכלו להתהלך סביב הדמויות הוירטואליות ולבחון את הפריט מכל כיוון.
בפוסט שפורסם בבלוג של גאפ נכתב כי האפליקציה החדשה נועדה לספק לקונים בערוצים הדיגיטליים חוויית קנייה טובה בהרבה מזו שהם מקבלים היום. חדר ההלבשה הווירטואלי של גאפ, DressingRoom, נותן דגש מיוחד לסוגי הבד מהם עשוי הפריט ועל הצורה בה הם משפיעים על התאמת הבגד לגוף.
גאפ היא הקמעונאית הגדולה הראשונה שעושה שימוש בטכנולוגיה מסוג זאת.
חדרי ההלבשה הווירטואליים מייצרים הייפ גדול כבר יותר מעשור, בעיקר בשל ההבטחה הכפולה המגולמת בהם - הכוללת חוויית קנייה טובה יותר לצרכנים וצמצום ההחזרים לקמעונאים. עם זאת, עד היום רשם השימוש בטכנולוגיה בעיקר אכזבה. כעת מנסה גאפ לשנות את התמונה ולהפוך את ההבטחה הגדולה הזאת למציאות ממשית.

כתבות נוספות