אינסטגרם בוחנת שילוב פרסומות המניעות לפעולה בסטוריז

פרסומות מסוג זה לא הצליחו לרשום עד כה הצלחה גדולה ברשתות החברתיות. בחברה מקווים שהפורמט החדש ישרת את הז'אנר טוב יותר

פורסם בתאריך: 13/06/2017, גיליון 1875

הרשת החברתית אינסטגרם החלה לבדוק לאחרונה אפשרות לשלב פרסומות המניעות לפעולה (Direct Response) בפורמט הסטוריז שלה.

הסטוריז. תקווה חדשה לפלטפורמת הפרסום של אינסטגרם
הסטוריז. תקווה חדשה לפלטפורמת הפרסום של אינסטגרם
עד לאחרונה, משווקים שביקשו לשלב פרסומות בפורמט החדש נאלצו להסתפק בפרסום חד-צדדי המבוסס על חשיפה אורגנית. כעת, במסגרת הפיילוט החדש, מאפשרת הרשת לשלב בסטוריז פרסומות המניעות לפעולה, אשר שילובן התאפשר עד כה רק במסגרת הפוסטים של הרשת. בסופו של המהלך מתכננת הרשת החברתית להציע במסגרת פורמט הסטוריז את אותן אפשרויות פרסום המוצעות כיום בפיד הראשי.
פורמט הסטוריז מאפשר למשתמשים לפרסם תכני סטילס או וידאו בזמינות המוגבלת ל-24 שעות בלבד. לאחר יממה התכנים נמחקים.
מספר מפרסמים אשר כבר עושים שימוש בפרסומות המניעות לפעולה במסגרת הפיד המסורתי של אינסטגרם מדווחים כי עד כה לא הצליחו לרשום אפקטיביות פרסומית גדולה, אולם העידו כי הם יהיו מוכנים לבחון את השפעת הפורמט החדש עליהן. מומחים בשוק מעריכים כי התצוגה הרחבה שמאפשר הפורמט החדש תשפיע לטובה על אפקטיביות הפרסום.
סנאפצ'ט, חלוצת הפורמט, כבר מאפשרת לשלב פרסומות המניעות לפעולה ומתמקדת בהפצת האפליקציות להורדה. אינסטגרם והחברה האם פייסבוק עוקבות אחרי פעילותה של סנאפצ'ט כבר תקופה ארוכה, ומאמצות כל מהלך משמעותי שלה בכוונה לשמר את שליטתן על שוק הפרסום, בדגש על פרסום לקהלים צעירים.
בסוף החודש שעבר השיקה סנאפצ'ט פורמט בשם Custom Stories, המאפשר לקבוצה של אנשים ליצור וידאו משותף. אינסטגרם מצידה השיקה יישום חדש המאפשר חיפוש בסטוריז - יישום אשר כבר קיים באפליקציית סנאפצ'ט זמן מה.

כתבות נוספות