17 שעות למודעה אחת: המשווקים רוצים מאוד פרסונליזציה – אז מה עוצר אותם?

59% מהמשווקים, 52% מהמפרסמים ו-53% ממנהלי הקריאייטיב טוענים כי הם מתקשים להציע פרסונליזציה אמיתית לקהלים גדוליםאלו הסיבות

פורסם בתאריך: 06/11/2018, גיליון 1943

 59%מהמשווקים, 52% מהמפרסמים ו-53% ממנהלי הקריאייטיב של המותגים טוענים כי הם מתקשים להציע פרסונליזציה אמיתית לקהלים גדולים. באופן כללי, פחות מ-50% מכלל העוסקים בשיווק מרוצים ממאמצי הפרסונליזציה של הארגון עבורו הם עובדים. כך עולה מדוח חדש של חברת אדובי.

 

אז מה עוצר את המשווקים מלייצר תכנים פרסונליים על פני מגוון ערוצי השיווק של המותג? הסיבה המרכזית, לטענת 30% מהמשתתפים, הייתה חוסר בזמן. עבור 20% נוספים, היווה הזמן את החסם השני בחשיבותו.

 

שיווק פרסונלי. עניין של זמן
שיווק פרסונלי. עניין של זמן

הפרסונליזציה של התוכן דורשת הכנת קריאייטיב שונה לקהלים שונים. 59% אמרו כי הם מכינים קריאייטיב שונה לפי קהלים שונים, ו-49% אמרו כי הם מכינים תכנים שונים לפי ערוצי השיווק השונים. המשתתפים בסקר אמרו כי נדרשות להם בממוצע 17 שעות להכנת טופס פרסונלי או מודעה. לכן, נושא המחסור בזמן הוא מרכזי כל כך.

 

מחברי הסקר אומרים כי אנשי הקריאייטיב והמשווקים מרגישים שאיכות התוכן היא החשובה ביותר, יותר מפרסונליזציה ועלות. אך לנושא העלות יש השפעה גדולה על מאמצי הפרסונליזציה של המשווקים. 50% מכלל המשיבים לסקר הצביעו על נושא העלות כאחד משלושת החסמים המרכזיים המונעים מהם לעשות פרסונליזציה במאמצי השיווק.

 

כתבות נוספות