כך 7Eleven משדרגת את החוויה שהיא מציעה ללקוח

האפליקציה החדשה של הרשת אמורה להגדיר מחדש את המושג "נוחות"

פורסם בתאריך: 16/01/2018, גיליון 1905

הזמנות מהמובייל, משלוחים ואיסוף מהסניפים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה הצרכנית של היום. עכשיו, רשת חנויות הנוחות הגדולה בארצות הברית, 7Eleven, רוצה גם היא לספק חוויה דומה לצרכנים.

 

לאחרונה השיקה הרשת אפליקציית מובייל שמספקת שירות בעשרה סניפים שלה בעיר דאלאס, טקסס. באמצעות האפליקציה יכולים הצרכנים לבצע הזמנות, ולקבל אותן באמצעות שליח או לאסוף אותן בחנות הקרובה. "האפליקציה תאפשר ללקוחות שלנו לבצע הזמנות בזמן הנוח להם ובמקום הנוח להם", אמר גורמט סינג, מנהל הדיגיטל הראשי בחברה. לדבריו, הרשת מגדירה באמצעות האפליקציה מחדש את המושג "נוחות".

 

7Eleven. מעכשיו גם במובייל
7Eleven. מעכשיו גם במובייל


ההזמנות באמצעות המובייל רושמות את ההצלחה הגדולה ביותר שלהן ברשתות כגון סטארבקס ודאנקין דונטס, כאשר המוצר הנמכר ביותר הוא קפה. גם רשתות הפיצה רושמות הצלחה יפה במכירות בערוצי המובייל שלהן. אך לעומתן, רשתות מזון אחרות נמצאות מאחור, כמו למשל מקדונלד'ס, שהשיקה את אפליקציית המובייל שלה רק בשנה שעברה.

 

7Eleven מתמקדת בעיקר בקניות אימפולסיביות ופחות בביקורים מתוכננים, אבל היא מוכרת גם קפה, כריכים, ארוחות מוכנות, מוצרי קוסמטיקה, מוצרים לבית ועוד מוצרים המתאימים להזמנה באמצעות המובייל. בכתבה בנושא שהתפרסמה במגזין Mobile Marketer נכתב, כי הרשת הבינה שעל מנת להגיע לקהל הצעיר היא צריכה להיכנס לתחום המובייל ולא רק לפתוח עוד סניפים במקומות עם תעבורה גדולה.

כתבות נוספות