מכולת ניידת שהיא גם חנות בוטיק לקידום מוצרים חדשניים

המיזם החדש שנפתח במיקומים מרכזיים בארה"ב משלב בין חנות בוטיק לסניף של רשת מזון במטרה לקדם מותגים קטנים

פורסם בתאריך: 25/02/2020, גיליון 2001

מיזם חדש בשם Pop Up Grocer הושק בשנה שעברה בווניס ביץ', קליפורניה וברובע מנהטן בניו יורק. החנויות, המשתרעות על פני שטח גדול יחסית, לא נועדו למכירות רגילות של מוצרי מזון, אלה לקידום של חדשנות מוצרית ומותגים צעירים בתחום המזון והמשקאות, כמו גם מוצרי טיפוח ומוצרי מזון לבעלי חיים.

 

"המיזם שלנו לא נועד לאנשים שצריכים לבצע קנייה של ביצים וחלב", אמרה אמילי סצ'ילדט, מייסדת שותפה במיזם. המתחם מעוצב בצורה שמזכירה יותר חנות בוטיק מאשר סניף של רשת מזון. זאת, במטרה לתמוך בצורה ויזואלית בסיפורי המותגים השונים. כל זאת, בניחוח קפה ומאפים טריים.

 

Pop Up Grocer. בית לחדשנות
Pop Up Grocer. בית לחדשנות

מצד אחד, עיצוב החנות מנסה לשמור על פורמט של חנויות מכולת, כולל מדפים ומקררים, אבל זאת במעטפת של סביבה נעימה יותר מסניף ממוצע של רשת מזון.

 

לאחר שעות הסגירה, החנות תארח אירועים שכונתיים שיערבו מזון ותרבות. עוד דרך במסגרתה יוכלו מותגים חדשים להגיע ללקוחות. "רציתי ליצור מקום ייחודי שיארח רק את המותגים והמוצרים הטובים ביותר, וכל זאת בסביבה ידידותית לקונים", אמרה סצ'ילדט. באביב הקרוב אמורה החנות לפתוח סניף חדש באוסטין טקסס.

כתבות נוספות