רשימת הקניות שחוזה את דרישות הצרכנים

על מנת לתת מענה לאתגר הגלילה האינסופית, השיקה קמעונאית מזון מקוונת סייען חכם שעוזר לקונים להשלים את הקניות במהירות

פורסם בתאריך: 28/05/2019, גיליון 1970

הקמעונאית המקוונת Farmstead, המתמחה במזון מקומי וממוקמת בסן פרנסיסקו, השיקה לאחרונה רשימת קניות חכמה המסוגלת לחזות מה הצרכנים ירצו לרכוש, על בסיס רכישות העבר שלהם ועל בסיס המוצרים שהם כבר הכניסו לעגלה.

 

החברה פיתחה פלטפורמה של למידת מכונה ואינטליגנציה מלאכותית המאפשרת לה לחזות באופן מדויק את התנהגות הקנייה של הצרכנים. הטכנולוגיה מאפשרת לחברה להציע מחירים הוגנים ונמוכים יחסית לעומת רשתות מזון אחרות באזור המפרץ. האלגוריתם לוקח בחשבון את רכישות העבר של הצרכן הספציפי, אבל גם נותן חשיבות לנתונים הכלליים שנאספים בקרב קונים שרכשו מוצרים דומים.


Farmstead. מקצרים את זמן הקנייה
Farmstead. מקצרים את זמן הקנייה

בפיילוט שנערך למערכת, 40% מהצרכנים שנחשפו לעגלת הקניות החכמה בחרו להשתמש בה, ובקרב אלו שהשתמשו בה נרשם שימוש משמעותי בהצעות המוצרים שהמערכת המליצה ללקוחות לרכוש. "אחד האתגרים של הקונים בחנויות מכולת מקוונות היא היכולת להכין את רשימת הקנייה", אמר מנכ"ל Farmstead.

 

לדבריו, "מכיוון שבחנות המקוונת אין מעברים כמו בחנות רגילה, והצרכנים משתעממים מהר מהגלילה האינסופית, יש אתגר משמעותי בלעזור להם להשלים את מילוי העגלה בזמן קצר יחסית", אמר. האלגוריתם נותן דגש גם לימי השבוע ולמועדים בלוח השנה.

 

לפני מספר חודשים השיקה הקמעונאית המקוונת שירות בשם Refill & Save, המאפשר לצרכנים לקבל באופן קבוע מוצרי צריכה בסיסיים, כמו ביצים, חלב וירקות טריים.

 


כתבות נוספות