תנו מידע – תרוויחו יותר: הסיפור שיגדיל לכם את המכירות

הצרכנים נותנים עדיפות לתוצרת מקומית ולמותגים עם "סיפור", והקמעונאים צריכים להציג את המידע הזה על המדפים

פורסם בתאריך: 14/05/2019, גיליון 1968

עבור בני דור המילניום, חנויות מקומיות ושוקי איכרים מציעים חיבור, בעוד המותגים הגדולים נראים להם כקרים ומנותקים. עבור יצרנים, אפילו אלו של המותגים הגדולים ביותר, הצגת הסיפור מאחורי המוצר או המותג מציעה שקיפות, אינטימיות וכבוד לרצונם של הצרכנים.

 

למרות שמרבית האחריות נופלת במקרה כזה לפתחם של המותגים, גם הקמעונאים צריכים להשתתף במאמץ לחיבור טוב יותר בין המותגים לצרכנים. אלו מספר טקטיקות בהן יכולים להשתמש הקמעונאים במטרה לחזק את האינטימיות בין הקונים למותגים.

 

שילוט יכול להגיע רחוק

הוספת שלט קטן לדלת המקרר – בדיוק כמו שעושה רשת Whole Food במטרה להציג תוצאת מקומית – יכולה למשוך את תשומת הלב של הצרכנים. השילוט יכול לכלול עובדות משעשעות שסופקו על ידי המותג, שאלות טריוויה ועוד.

 

Whole Food. כי כולם אוהבים סיפורים טובים
Whole Food. כי כולם אוהבים סיפורים טובים

הצגה משותפת של מוצרים מקומיים

הקמעונאים יכולים לחבר בין מספר מוצרים מקומיים ולהציג אותם על אותו המדף או באותו המקרר. צרכנים רבים כיום מייחסים חשיבות למקור המזון ולדרך בו הוא מיוצר, ולמהלך מסוג זה יכולה להיות השפעה גדולה על החלטות הרכישה של הקונים.

 

הדגמות אינטראקטיביות

בנוסף למסכים ולסימון על המדפים, הקמעונאים יכולים להשתמש גם במבצעים ובטעימות שהם עורכים על מנת לקדם מסרים כגון תוצרת מקומית, סחר הוגן ועוד.

 

שימוש בקוד QR

באמצעות קוד המודבק על אריזות המוצרים ניתן לשלוח את הצרכנים לקבלת מידע נוסף על המותגים והאנשים מאחורי המותג בטלפון הנייד.

 

שימוש בטקטיקות כאלו יכול לשפר באופן משמעותי את החיבור של הצרכנים למותגים, קטנים כגדולים.

כתבות נוספות