דוח: המכירות במובייל יעברו את המכירות בדסקטופ כבר בעונת החגים הקרובה

53% מהצרכנים צפויים לבצע רכישות מקוונות באמצעות המובייל או הטאבלט – וכמה נשארו נאמנים למחשב הנייח וללפטופ?

פורסם בתאריך: 09/10/2018, גיליון 1939

עשרות מחקרים ונתוני מכירות מצביעים על כך שמרבית התנועה לקמעונאיות המקוונות מגיעה כיום ממכשירי המובייל. אך בסופו של דבר, המכירות עצמן מגיעות ברובן מהמחשבים הניידים והנייחים. כעת, ענקית הטכנולוגיה Salesforce מפרסמת את התחזיות שלה לעונת החגים הקרובה, ונראה כי המשוואה הזו הולכת להשתנות לחלוטין.

 

מהתחזית של Salesforce עולה, כי 44% מהרכישות המקוונות בעונת החגים יתבצעו באמצעות הסמארטפונים, 9% באמצעות הטאבלטים (סך 53%) ורק 47% מהמכירות יתבצעו באמצעות הדסקטופ. לשם השוואה, בעונת החגים הקודמת עמדו סך המכירות מהסמארטפונים והטאבלטים על סך של 39% מכלל המכירות המקוונות.

 

קניות בסמארטפון. מהפכה שהושלמה
קניות בסמארטפון. מהפכה שהושלמה

"הטכנולוגיה המשבשת ביותר מאז השקת הקניות המקוונות היא המובייל", אמר ריק קני, מנהל תובנות צרכנים ב-Salesforce, המציעה טכנולוגיה לניהול קשרי לקוחות. לדבריו, 2018 היא השנה בה מרבית הצרכנים כבר עורכים את הקניות המקוונות שלהם באמצעות המובייל, והמגמה הזו תלך ותתחזק בשנים הבאות. קני הוסיף, כי 83% מהצרכנים בגילאי 18-44 נעזרים בטלפון הנייד שלהם בזמן שהם קונים בחנויות הפיזיות.

 

68% מהתנועה לחנויות המקוונות בעונת החגים צפויה להגיע ממכשירי המובייל, והנתון הזה מסמן עלייה של 19% לעומת עונת החגים של 2017.


כתבות נוספות