האם מכונות הממכר יעזרו ל-Uniqlo להתאים עצמה לצרכנים בארה"ב?

קמעונאית האופנה אינה מצליחה לשחזר את ההצלחה הבינלאומית הגדולה שלה לארצות הברית, ומנסה להוזיל עלויות ולהגיע ליותר צרכנים

פורסם בתאריך: 15/08/2017, גיליון 1884

מותג האופנה היפני החביב על הישראלים, Uniqlo, אינו זוכה להצלחה דומה בארצות הברית. לפני שנתיים עבר המותג איתחול מחדש בשוק האמריקאי, אבל הוא עדיין לא מצא את דרכו ללבבות ההמונים.

Uniqlo. הקסם לא ממש עובד על האמריקאים
Uniqlo. הקסם לא ממש עובד על האמריקאים
עכשיו, הרעיון החדש של המותג הוא להגדיל את החדירה שלו לשוק האמריקאי באמצעות מכונות ממכר אוטומטיות שיוצבו בשדות תעופה וקניונים, כך דווח לאחרונה בעיתון וול סטריט ג'ורנל.
מהדיווח עולה כי המותג יציב כבר החודש 10 מכונות ממכר שיציעו את המעילים המפורסמים של החברה למכירה אוטומטית. המכונות יאפשרו למותג להגיע אל הצרכנים בעלויות קטנות יותר מאשר אלו הכרוכות בהפעלת חנויות, ולספק להם את המוצר הנכון בזמן המתאים.
"אנחנו רוצים להבין כיצד נוכל להצליח מבלי להתחייב להשקעות גדולות", אמר מריסול טאמרו, סמנכ"ל השיווק של המותג בארצות הברית. לדבריו, מכונות הממכר יציעו מגוון של מעילים וחולצות, כאשר הלקוחות יוכלו לבצע החזרות באמצעות הדואר.
קמעונאיות כגון מייסי'ס ו-Safeway כבר החלו לאחרונה לעשות שימוש במכונות ממכר, והן מציעות באמצעותן מגוון מוצרים. משווקת מוצרי האלקטרוניקה בסט ביי כבר מחזיקה 183 מכונות אוטומטיות בשדות תעופה ומוכרת במיליוני דולרים.
בחודש מרץ השנה הודיע רשת האופנה מיפן על סגירת חנויות בקניונים קטנים בארצות הברית, והאנליסטים בשוק מעריכים שחוסר ההצלחה של המותג נובע מהבאת מגוון מוצרים שאינו מתאים לקהל בארצות הברית.

כתבות נוספות