דו"ח: חלוקת סמארטפונים למוכרנים משפרת את חוויית הקנייה בחנות

מחברי הדו"ח מציגים כמה סיבות לצ'ופר - בהן היכולת לזהות את הקונים בחנות, הגברת הפרודוקטיביות והשוואת הידע של המוכרנים לזה של הקונים 

פורסם בתאריך: 23/05/2017, גיליון 1872

מכשירי המובייל ממשיכים לשנות את הדרך בה אנו קונים, הן בחנויות הפיזיות והן במרחב המקוון. דו"ח חדש של חברתBRP  מגלה כי מכשירי המובייל נמצאים במוקד תהליך של שינוי הסביבה הקמעונאית ושל חוויית הקנייה בחנויות הפיזיות. "חלוקת מכשירי מובייל למוכרנים בחנויות היא הכרחית, כדי לאפשר השוואה של רמת הידע שלהם לזו של הקונים שנמצאים בחנות ומשתמשים במכשיר הסמארטפון שלהם לקבלת מידע נוסף", אמר פרי קרמר, סגן נשיא בחברת BRP.

סמארטפונים. משנים גם את פני הקמעונאות
סמארטפונים. משנים גם את פני הקמעונאות
לדברי קרמר, "מכשירי המובייל משפרים את חוויית הקנייה בכך שהם משקפים למוכרנים את המלאי בחנות בכל זמן נתון, לצד מידע על הקונה שנמצא מולם ועל היסטוריית הקניות שלו, וכמובן מידע נוסף על המוצרים".
מהדו"ח עולים שלושה מוקדים עיקריים של שינוי:

זיהוי הלקוחות בחנות - מהדו"ח עולה כי 70% מהקמעונאים שמו לעצמם למטרה לשפר את חוויית הקנייה בשנה האחרונה. היכולת לזהות את הקונה שנכנס לחנות ולהעביר את המידע הזה לסמארטפון של המוכרן יכולה להיות בעלת חשיבות גדולה לכך.

מעורבות לקוחות - 31% מהקמעונאים שהשתתפו בהכנת הדו"ח אמרו כי הם מתכוונים לעשות שימוש בסמארטפונים כאמצעי לשיפור התקשורת הפעילה עם הצרכנים בחנות.

הדרכת מוכרנים וניהול משימות - 89% מהקמעונאים שהשתתפו בהכנת הדו"ח אמרו כי הם מתכננים לספק למוכרנים סמארטפונים בשלוש השנים הקרובות, במטרה לשפר את רמת הידע שלהם ואת מידת הפרודוקטיביות בחנות.

כתבות נוספות