נורדסטרום משיקה חנות ללא מלאים

הקונספט החדשני של הרשת יאפשר לקונים לשוחח עם סטייליסטים, לבחור פריטים, למדוד אותם, ולקבל אותם תוך מספר שעות

פורסם בתאריך: 26/09/2017, גיליון 1890

רשת החנויות נורדסטרום תשיק בתחילת החודש הבא קונספט קמעונאי חדש בשם Nordstrom Local. הסניף הראשון בקונספט החדש שהוקם בהוליווד, לוס אנג'לס, ישתרע על פני 920 מ"ר ויכלול שמונה חדרי הלבשה.

 

החנות לא תכלול מלאים, וכאשר הלקוחות ימצאו את המוצר בו הם חושקים, הוא יובא אליהם ישירות מאחת משמונה חנויות המותג הפרוסות ברחבי העיר או שיוזמן עבורם באינטרנט. בנוסף, יכללו חנויות הרשת גם עמדת תפירה להתאמת הבגדים ועמדות מניקור.

 

Nordstrom Local. חנות ללא מלאים
Nordstrom Local. חנות ללא מלאים

"בזמן שעולם הקמעונאות עובר שינויים במהירות הולכת וגדלה, מצאנו שמה שהצרכנים מעריכים באמת הוא שירות מעולה, מהירות ונוחות", אמרה שיאה ג'נסן, סגנית נשיא בכירה לחוויית לקוח ברשת נורדסטרום. "אנחנו יודעים שהזמן הוא מצרך יקר עבור הצרכנים ולכן אנחנו רוצים להציע את השירות הטוב והמהיר ביותר עבורם. מציאת דרכים חדשות למעורבות לקוחות בתנאים שלהם חשובה עבורנו עכשיו יותר מתמיד", הוסיפה ג'נסן.

 

במרכז חנות הקונספט החדשה יהיה אזור פתוח שיאפשר לצרכנים לשתות כוס יין ולדבר עם סטייליסטים של המותג. קביעת פגישה מתואמת מראש עם הסטייליסטים תתאפשר באמצעות אתר החברה או בטלפון.


בנוסף, המותג השיק סייען דיגיטלי בשם Nordstrom Style שיאפשר למוכרנים בחנות להציג למבקרים עיצובים שמותאמים עבורם באופן אישי.

כתבות נוספות