פרסומת עם שליח: השיטה החדשה למימון משלוחים בחינם ללקוח

הקמעונאים המקוונים מצאו דרך יצירתית לכסות על המשלוחים בחינם שדורשים הצרכנים: פרסומות בתוך החבילות. כך זה עובד

פורסם בתאריך: 31/07/2018, גיליון 1932

מעבר למחירים נמוכים ומציאות, צרכני הרשת מצפים גם למשלוחים חינם. הקמעונאים המקוונים שמספקים את המשלוחים ללא עלות, נאלצים להתמודד עם שורת רווחים מצומצמת, ולכן הם מחפשים אחר דרכים להוזיל אותן.

 

אחת הדרכים המעניינות של הקמעונאים להוריד את עלויות המשלוח היא לאפשר למשווקים להשתמש באריזות המוצרים כשטח פרסומי. בארנס אנד נובל, סאקס השדרה החמישית ו-Zulily הם בין 25 קמעונאים בארצות הברית שמאפשרים כבר כיום למותגים לפרסם בקופסאות המשלוחים שלהם. כך פירסם לאחרונה העיתון הכלכלי וול סטריט ג'ורנל.

 

למעשה, קופסאות המשלוח מאפשרות להכניס אליהן אינסרטים פרסומיים, הדומים לאלו שהוכנסו עד היום בין דפי העיתונים. בכל קופסה יש בין שניים לשלושה אינסרטים, והמפרסמים מחליטים בכמה קופסאות הם רוצים לשלב את האינסרט שלהם.

 

רבלון. מעבירים את המסר באמצעות משלוחים
רבלון. מעבירים את המסר באמצעות משלוחים

ב-Zulily מפרסמים בעיקר מותגים שכבר עובדים עם הקמעונאית המקוונת, כאשר היא מאפשרת למותגים הללו חשיפה גדולה יותר ומודעות בקרב הצרכנים. "כל סנט שאנחנו חוסכים באמצעות הפרסום הזה חוזר ישירות לצרכנים הנהנים ממשלוחים בחינם", אמר כריס ג'ונס, מנהל שיתופי הפעולה בZulily- בראיון שנתן לג'ורנל.

 

בשנה שעברה, יצרנית הקוסמטיקה רבלון פרסמה על מיליון קופסאות משלוחים של אמזון, במטרה לקדם את פרויקט האהבה שלה ולחזק את הקשר עם לקוחות צעירים. המסר כלל את לוגו המותג ואיור של לב עם האשטאג #LoveIn3Words.

כתבות נוספות