הרובוטים שיפתרו את הבעיות בהזמנות המזון באינטרנט

שתי חברות הזנק עובדות על פתרונות שיאפשרו לרשתות המזון להתמודד בהצלחה עם ההזמנות המקוונת באינטרנט

פורסם בתאריך: 21/08/2018, גיליון 1935

הרובוטים מהווים כבר כיום נדבך מרכזי בתפעול מרכזי ההזמנות וההפצה של קמעונאי האינטרנט. אך עכשיו, מספר חברות הזנק עובדים על פתרונות שיאפשרו עבודה עם רובוטים בשטחי מחסן קטנים יותר וזאת, על מנת לתמוך בהזמנות המזון המקוונות באמצעות טכנולוגיות חכמות.

 

כך למשל, חברת ההזנק Takeoff Technology מתעתדת להשיק כבר בחודש אוקטובר מרכז לוגיסטי מבוסס רובוטים, שיאפשר טיפול מהיר במיוחד בהזמנות מזון מקוונות באינטרנט. בפועל, המערכת אמורה להכין את ההזמנות שהתקבלו בערוצים המקוונים במהירות שיא של 30 דקות, שלאחריהן יכול הלקוח לאסוף את ההזמנה שלו באחד מסניפי הרשת.


CommonSense. גאווה ישראלית
CommonSense. גאווה ישראלית

על מנת לשמור על גודל קטן יחסית של מרכזי הטיפול הרובוטי, חברות כגון Takeoff Technology עושות שימוש נרחב במאגרי נתונים, כדי לשמור במלאי רק את הפריטים הרלוונטיים ביותר בכל זמן נתון. חברת ההזנק הישראלית CommonSense מציעה גם היא פתרון דומה. נכון להיום, מחזיקה החברה מרכז לוגסטי מבוסס רובוטים בישראל, והיא מתעתדת לפתוח בקרוב מרכזים דומים גם בבריטניה ובארצות הברית.


הפתרונות של שתי חברות ההזנק שונים במידת מה מפתרונות אחרים שהיו קיימים עד היום בשוק, כמו למשל חברת Ocado, שמציעה טיפול לוגיסטי באמצעות מחסני ענק ורובוטים.

כתבות נוספות