' />

חזון של יוקרה: GA-DE מובילה להעצמה נשית

ג'ייד חוללה ב-2017 מהפכה דיגיטלית עם השקת חנות אונליין מקומית לצד חנות מקוונת בינלאומית, שמאפשרת את התרחבות המותג מעבר לים. בנוסף, זכה המותג בפעם ה-15 ברציפות בפרס "ספק מצטיין" של רשת סופר-פארם

פורסם בתאריך: 06/11/2018, גיליון 1943

המותג GA-DE, בבעלות דניה קוסמטיקס, נוסד ב-1985 על ידי משה בן ששון, אדם בעל חזון והבנה מעמיקה של עולם הצבעים. הוא מאמין כי הצבע מהווה את האלמנט החמישי, עם יכולת השפעה על הדרך בה אנו חושבים ורואים את העולם.

 

בן ששון החל את דרכו בייבוא, שיווק והפצה של סדרת עפרונות איפור לעיניים ולשפתיים, שכללה מגוון רחב של צבעים. לאור ההצלחה הוחלט להשיק גם סדרת לקים בצבעים נועזים וזוהרים, שכבשה את המדפים בכל חנויות הקוסמטיקה בישראל.

 

ב-1987 הושק מוצר הדגל "אדמה אינדיאנית" בארבעה גוונים, ועד היום הוא נחשב כאחד המוצרים הפופולריים של המותג. בשנים שלאחר מכן המשיכו בג'ייד להרחיב את קו המוצרים ולבסס את המותג כמוביל בקטגוריית האיפור עם מגוון רחב של צבעים, תוך שילובו ברשתות הפארם בישראל. בשנת 1995 יצאה החברה לראשונה מגבולות ישראל, ובאמצעות מפיצים מקומיים הפיצה את מוצריה במדינות מזרח אירופה ואוסטרליה.

 

המהפך הגדול בג'ייד התרחש בשנת 1996 כאשר דניה קוסמטיקס צירפה לשורותיה את סיבל בן ריטן, המכהנת כמנכ"לית ומנהלת קריאטיבית. סיבל, המאמינה באסטרטגיית צמיחה מהירה תוך מתן דגש על פעילויות שיווק חדשניות, הובילה את צוות פיתוח ועיצוב המוצרים ליצירת מותג נחשק ועדכני.

 


כיום, מוביל ג'ייד את קטגוריית ה-MASS-PRESTIGE של עולם הקוסמטיקה ומציע ללקוחותיו יוקרה נגישה באמצעות נראות, שירות ואיכות המוצרים בטווח מחירים אטרקטיבי.

 

בשנת 2000 הוקמה מעבדת מחקר ופיתוח שנועדה לייצר מוצרי טיפוח פנים וגוף, אשר ייתנו מענה לשימוש המותאם לאקלים הישראלי. המעבדה עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם מעבדות המחקר המתקדמות והנחשבות בשוויץ, ובמהלך השנים הושקו מספר מוצרי דגל בתחום האנטי-אייג'ינג, כמו - LONGEVITY, RETIAGE, ESSENCES ועוד.

 

ב-2013 השיקו בג'ייד את הבושם הראשון ICON MUSK OIL, שהפך לאחד הבשמים הנמכרים ביותר בישראל. במהרה הצטרפו לסדרה מספר בשמים נוספים, וכיום היא מונה תשעה בשמים לנשים וארבעה לגברים.

 

FEEL THE BEAUTY

המסר FEEL THE BEAUTY מלווה את המותג מתחילת דרכו, והוא מתכתב עם האמונה שנשים לא רק רוצות להיראות יפות, הן גם רוצות להרגיש את היופי האישי שלהן. האפשרות להעניק להן את היופי כמקור לביטחון, אהבה עצמית והעצמה נשית - זו התכלית והיד המנחה של המותג.

 

ההון האנושי

מיום היווסדו של המותג עומדים האנשים בלב פעילותו. החל מצוותי פיתוח המוצרים, דרך יועצות היופי בסניפים ועד הלקוחות. המשאב האנושי שעליו מבוססת החברה הוא המרכיב החיוני להצלחתה.

 

החברה מאופיינת במבנה ארגוני יעיל המאפשר קבלת החלטות מהירה ומענה מיידי לתנאי השוק הדינמיים. כיום מועסקים בה מעל 700 עובדים, מתוכם 500 יועצות יופי הפועלות בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ, מתוך מטרה להעניק שירות אישי ומקצועי. בג'ייד מאמינים שלמרות כל החידושים המרגשים של הקידמה והטכנולוגיה, הצורך הבסיסי בקשר ובמגע האנושי נשאר ללא שינוי.

 


הסביבה התחרותית

שוק הקוסמטיקה בישראל רווי מותגים מקומיים ובינלאומיים הפועלים במספר מצומצם של רשתות שיווק. למרות הסביבה התחרותית, הצליח ג'ייד לבסס את מעמדו כאחד ממותגי הקוסמטיקה האהובים והמובילים בישראל. מחקר שערך המותג לאחרונה העלה כי אחת מכל שתי נשים בישראל מעידה כי יש לה לפחות מוצר אחד של המותג בבית.

 

ההשקעה הגדולה של המותג בנקודות המכירה זכתה להערכה על ידי רשת סופר-פארם, אשר ב-15 השנים האחרונות העניקה למותג את הפרס היוקרתי "ספק מצטיין", בזכות המכירות, האדיבות, השירות, האתיקה, התקשורת והחדשנות הטובים ביותר.

 

מהפכת הדיגיטל של ג'ייד

בשנים האחרונות משקיע המותג משאבים רבים בזירות הדיגיטל, הסחר האלקטרוני והרשתות החברתיות. במהלך 2014 הוקמה חטיבת הדיגיטל במטרה לייצר שיח פורה ודו-כיווני עם צרכנים בארץ ובעולם. המודל העסקי של החטיבה מורכב מתוכנית שיווק 360 מעלות, המייצרת מהלכים יצירתיים שמתמקדים בצרכי הלקוחות. מודל זה כולל דיאלוג ער ואינטראקטיבי עם הגולשות, תוך למידה מתמדת של ההרגלים והצרכים שלהן.

 

הפעילות בתחום הדיגיטל משלבת שיתופי פעולה עם משפיעני רשת, קמפיינים דיגיטליים ושיתופי פעולה עם אומני איפור, תוך מיקוד בקהלי מטרה מפולחים, סנכרון בין פעילות ONLINE ל-OFFLINE, זיהוי הזדמנויות, מודלים וזירות חדשות נוספות. עמוד הפייסבוק של המותג מונה מעל 220 אלף עוקבים ומעל 38 אלף עוקבים באינסטגרם.

 

כנדבך משלים לפעילות במרחב המקוון, השיק השנה המותג חנות אונליין שמעוצבת לענות על צרכי השוק המקומי וערך השקה מחודשת לחנות האונליין לקהל הבינלאומי. החנויות המקוונות של המותג מספקות חוויית משתמש נוחה וקלה ללקוחות בכל רחבי העולם. הן מחברות בין טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב עדכני, ניהול לוגיסטי ושירות לקוחות.

 

דברים שלא ידעת על GA-DE

  • המותג GA-DE נבחר כ"ספק מצטיין" של רשת סופר-פארם במשך 15 שנים ברציפות.
  • אחת מתוך שתי נשים בישראל מעידה כי יש לה לפחות מוצר אחד של ג'ייד.
  • שלוש מתוך ארבע נשים בישראל השתמשו במוצרי GA-DE.
  • כל 6 דקות נמכר מוצר של GA-DE.

 

אבני דרך בחיי GA-DE

1985 - נוסדה חברת דניה קוסמטיקס והמותג GA-DE נולד.

1995 - GA-DE מתרחב לשוק הבינלאומי.

2000 - מוצרי המותג מושקים ברשת סופר-פארם.

2013 - GA-DE משיק את הבושם ICON MUSK OIL.

2014 - GA-DE משיק את המייק אפ העמיד - LONGEVITY COLLAGEN FOUNDATION, המייק אפ הנמכר ביותר בסופר-פארם; הקמת החטיבה הדיגיטלית והשקה של חנות אונליין הפונה לקהילה הבינלאומית.

2015 - GA-DE משיק בו זמנית שלוש סדרות טיפוח חדשות בתחום האנטי-אייג'ינג.

2016 - המותג עובר תהליך של מיצוב מחודש עם לוגו ושפה תקשורתית עדכניים.

2017 - השקת חנות אונליין המיועדת לקהל הישראלי, ואתר חדש עבור חנות האונליין הבינלאומית.


סיפור המותג פורסם לראשונה במהדורת 2017 של ספר ה-Superbrands של ישראל. סיפורי מותג נוספים מתפרסמים במהדורה הדיגיטלית של הספר באתר ynet.

כתבות נוספות