האם טארגט הפכה למקום הקל ביותר לקניות החג?

באמצעות מגוון גדול של אפשרויות שילוח ואיסוף מהירים במיוחד, רוצה רשת השיווק להפוך למקום המועדף על חלק גדול מהצרכנים בארה"ב

פורסם בתאריך: 30/10/2018, גיליון 1942

במהלך השנים האחרונות השקיעה רשת השיווק טארגט סכומי עתק על מנת לבנות את המערך הלוגיסטי שלה בכל הקשור להפצת מוצרים לבתי הצרכנים. כל זאת, במטרה להפוך ל"חברה הקלה ביותר לקניות בארצות הברית". כעת, לקראת עונת החגים הקרובה, מתכננת הרשת לחזק את המיצוב שלה באמצעות הצעתה למשלוח מהיר תוך יומיים למאות אלפי מוצרים, ללא מינימום רכישה. זאת, בתקופה שבין ה-1 לנובמבר ל-22 לדצמבר.

 

לדברי בריאן קורנל, מנכ"ל הרשת, המשלוחים המהירים, בתוספת שירות המשלוח באותו היום (Shipt), עמדות האיסוף באמצעות המכונית ועמדות האיסוף בחנויות, הופכים את טארגט למקום הקל ביותר לעריכת קניות באמריקה.


עמדת ה-Drive Up של טארגט. המקום הנוח ביותר לקניות?
עמדת ה-Drive Up של טארגט. המקום הנוח ביותר לקניות?

"כאשר אנחנו מחברים את מגוון השירותים הללו ביחד עם המגוון העצום שלנו, ההבטחה למוצרים הזולים ביותר בכל יום והצוות המנוסה שלנו, אין לי ספק כי טארגט היא המקום הקל והמהנה ביותר לביצוע קניות בארצות הברית", הוסיף קורנל. טארגט מגיעה לעונת החגים במצב מעולה יחסית, כאשר הרבעון השני של השנה היה החזק ביותר שלה זה 13 שנה, במונחים של חנות על חנות.
כתבות נוספות