מנכ"ל טארגט: סוד ההצלחה - נכסים פיזיים ופעילות דיגיטל

"הקמעונאים שינצחו את המלחמה בשנים הבאות יהיו אלו שידעו לשלב בצורה מיטבית בין הפעילות הקמעונאית בעולם הפיזי לבין ניהול הפעילות הדיגיטלית"

פורסם בתאריך: 27/02/2018, גיליון 1911

בריאן קורנל, מנכ"ל רשת הקמעונאות טארגט, הביע לפני עונת החגים האחרונה ביטחון כי הרשת שלו מוכנה לדרישות הצרכנים יותר מתמיד. ואכן, במהלך עונת החגים רשמה הרשת צמיחה של 3.4% במכירות של חנויות זהות, לעומת עונת החגים שקדמה לה.

 

בשיחה עם האנליסטים שנערכה בחודש נובמבר שעבר מנה קורנל מספר צעדים שערכה הרשת במטרה להגדיל את התנועה לחנויות שלה, ולהגדיל את המכירות בערוצים הפיזיים ובערוצים המקוונים. בין הצעדים שמנה קורנל ניתן למצוא את הגדלת קו המותגים הפרטיים של החברה, מחויבות למחירים נמוכים לאורך השנה, השקת חנויות קטנות יותר, משלוחים מהחנויות לבתי הצרכנים, משכורות טובות יותר למוכרנים ותוכניות הדרכה טובות יותר לצוותי החנויות.

 

טארגט. השילוב הקדוש
טארגט. השילוב הקדוש

בראיון שנתן בשבוע שעבר לערוץ הטלוויזיה CNBC נראה כי האופטימיות של קורנל נשארה במקומה. מנכ"ל הרשת דיווח על צמיחה חיובית בכל קטגוריות המסחר ובכל המיקומים בהן פועלת הרשת. אך בעוד רבות דובר על הצמיחה המרשימה של טארגט בעולם המקוון, קורנל אמר כי את הצמיחה ניתן לייחס לשילוב בין הפעילות בחנויות הפיזיות לבין הפעילות הדיגיטלית של החברה.

 

לדבריו, "הקמעונאים שינצחו את המלחמה בשנים הבאות יהיו אלו שידעו לשלב בצורה מיטבית בין הפעילות הקמעונאית בעולם הפיזי לבין ניהול הפעילות הדיגיטלית שלהם. אנחנו רוצים לעשות את זה הכי קל, כך שאפשר לקנות אצלנו בכל מקום ובכל זמן".

כתבות נוספות