2.85 מיליון חשיפות נרשמו לפעילות הבלוגריות של מוצר השנה

במסגרת שיתוף פעולה עם הבלוגריות של "תפוז", 20 מובילות דעה משפיעניות התנסו במוצרי השנה הזוכים והמליצו עליהם לעוקבים שלהן

גיליון דצמבר 2017

2.85 מליון חשיפות. זה הנתון שנרשם בסיומו של קמפיין בלוגריות שנערך לאחרונה בשיתוף פעולה עם כ-20 מובילות דעה ומשפיעות, הפעילות באתר תפוז.

מארגני "מוצר השנה" בישראל שלחו לבלוגריות תיקים המכילים מגוון מהמוצרים הזוכים וביקשו מהן להתנסות בהן ולשתף את העוקבים שלהן בחוות דעתן.

הבלוגריות ניסו, טעמו, צילמו והכי חשוב - המליצו לכ- 2.85 מיליון עוקבות ועוקבים על מוצרים במגוון תחומים כדוגמת אוכל, לייף סטייל, תינוקות, טיפוח ועוד. 


התנסו והמליצו
הילה, שמנהלת בלוג בריאות, ניסתה את מיני פריכונים של אסם, וכתבה כי זהו "מוצר מקסים שאני מאוד אוהבת להמליץ עליו, לא סתם הוא זכה במוצר השנה. כל שקית מדודה ומכילה 100 קק"ל גג - מה שאומר כי זה משתלב טוב כמוצר שיכול לסייע בירידה במשקל, אך בעיקר כי הוא מכיל סיבים מה שיגרום לנו לפחות רעב לאורך זמן ובעיקר לגופנו להיות חזק ובריא יותר". 

מיני פריכונים של אסם
מיני פריכונים של אסם

סיון סטרוזמה, שמנהלת את בלוג "הסיקורית", ניסתה את מי הפה Advanced White של ליסטרין וכתבה: "כשהתחלתי להשתמש בליסטרין ה'מלבין', עוד לפני שהוא התחיל לקיים את הבטחת ההלבנה - הטעם שלו היה טוב יותר מכל סוגי מי הפה שניסיתי קודם לכן. עברו כבר שבועיים של שימוש במי פה המלבינים, ואומנם השיניים שלי לא נוצצות בחושך מרוב ההלבנה, אבל הן ללא ספק שינו את הגוון לכיוון חיובי. המוצר הזה זכה במוצר השנה לשנת 2017 ואני לגמרי הייתי מעניקה לו את הפרס הזה בעצמי!"

Advanced White של ליסטרין (מתוך בלוג ``הסיקורית``)
Advanced White של ליסטרין (מתוך בלוג "הסיקורית")

הילה, שניסתה את הסטריפים לכביסה של קולון, כתבה: "קולון הפציעה השנה עם התחליף הכי קומפקטי ונוח לאבקת הכביסה והנוזל. הקונספט החדש יעיל, קטן שעובד כמו גדול, כי זה גם יותר נוח, וגם יותר תואם ערך קיימות הדוגל בצמצום האנרגיה המעורבת בייצור ובשיווק מוצרי צריכה".

הסטריפים לכביסה של קולון (מתוך הבלוג של הילה)
הסטריפים לכביסה של קולון (מתוך הבלוג של הילה)
רוית, מהבלוג "מהזוית של רוית", ניסתה את מברשת השיניים החשמלית לילדים של Oral-B וכתבה: "בעזרת המברשת החשמלית הילד/ה מצחצח שיניים במשך 2 דקות. מברשת השיניים מגיעה עם הדמויות של אנה ואלזה והמכוניות כדי להפוך את הצחצוח גם למשהו כייפי ואהוב. ממליצה לכם בתור אמא ומדגישה שהצחצוח הופך לחוויה. נסו ותראו איך גם אתם בוחרים בו כמוצר השנה שלכם".

מברשת השיניים החשמלית של Oral-B (מתוך ``הזוית של רוית``)
מברשת השיניים החשמלית של Oral-B (מתוך "הזוית של רוית")
מירית, שהתנסתה במסכת השיער של  TRESemmé, כתבה בבלוג שלה: "אחרי חפיפה אחת כמעט ולא הרגשתי הבדל גדול, ואמרתי לעצמי "נו, עוד אחד שעושה אותו דבר", אלא שאחרי הפעם השלישית הקסם התחיל לעבוד, השיער הפך להיות רך יותר, נעים יותר וקל לסירוק". 

מסכת השיער של  TRESemmé (מתוך הבלוג ``מירית הסקרנית``)
מסכת השיער של TRESemmé (מתוך הבלוג "מירית הסקרנית")

גם טליה מהבלוג Talia’s Beauty התנסתה בסדרת מוצרי השיער של TRESemmé ולדבריה, "שילבתי את המסיכה בשגרת טיפוח השיער שלי (פעמיים בשבוע לאחר חפיפה) ולאחר השימוש השיער אכן חלק מבריק ונעים למגע". 

בנוסף, טליה התנסתה גם באינסטפיקס של רבלון וכתבה: "מדובר במייק אפ מוצק שמגיע בסטיק, ובמגוון גוונים. היתרון הגדול שלו, מלבד כיסוי מעולה הוא אופן ההנחה. לכן הוא יתאים לא רק כמייק אפ, אלא גם כמוצר ליצירת הצללות והארות "רטובים" - בגוונים המתאימים".
סדרת אינסטפיקס של רבלון (מתוך הבלוג Talia’s Beauty)
סדרת אינסטפיקס של רבלון (מתוך הבלוג Talia’s Beauty)
כתבות נוספות