חדש: פלטפורמה בינלאומית להחזרת מוצרים

מיזם חדש מנסה לספק פתרון לאחד המכשולים הגדולים בתחום המכירות באינטרנט

פורסם בתאריך: 31/01/2017, גיליון 1859

סוגיית החזרת המוצרים היא אחת הבעיות המרכזיות עבור יצרנים ומשווקים המוכרים את תוצרתם בעולם המקוון. כעת מציעה חברת ZigZag Global פתרון - מערכת המטפלת בכל נושא החזרות המוצרים במקום אחד, באמצעות שורת קוד המותקנת בדף המוצר של הקמעונאי.

zigzag. החזרות בקלי קלות
zigzag. החזרות בקלי קלות
המערכת החדשה מאפשרת לצרכנים לשלוח פריט לא רצוי למחסן במדינה בה הוא נקנה, ולא למדינה ממנה פועל היצרן. הפריטים שהוחזרו מוצעים למכירה באחת הפלטפורמות של החברה, ולאחר מכירת הפריט מתחלק התשלום עבורו בין החברה לקמעונאי. המערכת המקוונת כוללת גם יכולות בינה מלאכותית במטרה להפוך את התהליכים הלוגיסטיים למושכלים וחסכוניים יותר.
נכון להיום מחזיקה החברה מחסנים בבריטניה, צרפת, גרמניה, אוסטרליה וארצות הברית. בנוסף יצרה החברה שיתופי פעולה עם 100 מחסנים נוספים מסביב לעולם, כך שהלקוח תמיד יוכל למצוא נקודת החזר קרובה אליו. 
לפרטים נוספים: www.zigzag.global.

כתבות נוספות