CVS מציגה: הזמנה מהירה מרוקח - ותרופה במשלוח עד הבית

התוכנית החדשה של הרשת תתחרה בפריים של אמזון ותאפשר לחברים להזמין בשיחה מרחוק עם רוקח גם תרופות מרשם

פורסם בתאריך: 13/08/2019, גיליון 1981

רשת בתי המרקחת וחנויות הפארם CVS השיקה באופן רחב את תוכנית המינויים שלה CarePass, המציעה משלוחים מהירים בחינם לתרופות מרשם כמו גם לתרופות ללא מרשם ומוצרים אחרים שנמכרים ברשת. כל זאת, תמורת תשלום שנתי של 48 דולר או תשלום חודשי של חמישה דולרים.

 

פיילוט של התוכנית נערך בחודשים האחרונים בערים בוסטון, פילדלפיה וטמפה, וזכה להצלחה גדולה. "התגובה הראשונית של הלקוחות הייתה הרבה מעבר למצופה והיא הגדילה את מעורבות הלקוחות שלנו על פני כל המגוון שאנחנו מציעים באינטרנט", כתב קווין הוריקן, נשיא רשת בתי המרקחת בהודעה לעיתונות.

 


CVS. הפריים כבר לא לבד
CVS. הפריים כבר לא לבד


הנתונים שנאספו במהלך הפיילוט מצביעים על כך שהתוכנית מתאימה לחלקים גדולים באוכלוסייה ולקבוצות גילאים שונות. כך למשל, 20% מהנרשמים לתוכנית היו בני דור המילניום. הנתונים מראים כי לקוחות שנרשמו לתוכנית הוציאו בממוצע בין 15-20% יותר מלקוחות אחרים.

 

התוכנית של רשת הפארם החלה לקרום עור וגידים לאחר שהמתחרה, אמזון, רכשה את PillPack והחלה להציע תרופות מרשם ברשת. אמזון גם מציעה מגוון גדול של ויטמינים ותרופות ללא מרשם.

 

החברים בתוכנית של CVS יקבלו עשרה דולרים לרכישות חוזרות בסניפי הרשת או באתר שלה. אך היתרון האמיתי של התוכנית טמון בגישה המיידית שהחברים מקבלים לרוקח באמצעות הטלפון. הרוקח יכול לראות את ההיסטוריה של הלקוח ולספק לו את התרופה במהירות האפשרית.

כתבות נוספות