רשת בגדי היוגה השיקה חנות ענק שמתמקדת בחוויות

מותג בגדי היוגה הקנדי Lululemon רוצה להפוך את החוויה לחלק משמעותי בבידול שלו מהמתחרים

פורסם בתאריך: 23/07/2019, גיליון 1978

מותג בגדי היוגה המצליח, Lululemon, השיק לאחרונה את חנות הדגל שלו בשיקגו. החנות, המשתרעת על פני 20 אלף רגל, מציגה שתי קומות מכירה, שלושה אולמות אימון ומסעדה.

 

הקומה התחתונה מוקדשת למגוון הטופים והחזיות של המותג, כמו גם למותג ההיגיינה האישית שהושק לאחרונה. הקומה כוללת אזור המוקדש לשיתופי פעולה עם קמעונאיים מקומיים בעיר.

 

הקומה השנייה כוללת מגוון פרטי לבוש ואביזרים לגברים, עם המבחר הגדול ביותר של מוצרים לגברים מכל חנויות הרשת. בנוסף, מציעה הקומה השנייה סטודיו ליוגה, סטודיו לאימון אינטנסיבי וסטודיו למדיטציה.


Lululemon. חוויות למכירה
Lululemon. חוויות למכירה

השתתפות בשיעור עולה 25 דולר, ולמשתתפים לראשונה מציע המותג לנסות ללבוש במהלכו בגדים המוצעים בחנות. קהילת השגרירים של המותג מעבירה את השיעורים במתחמי האימון בחנות, כאשר המטרה היא לקיים כ-50 שיעורים מדי שבוע.

 

הקומה השנייה כוללת גם, לראשונה בתולדות המותג, מסעדה שתגיש מגוון מזונות בריאים, לצד בירה והמבורגרים. מוקרין אריקסון, מנהלת פעילות הקמעונאות הניסיונית במותג, אמרה כי התפריט הוא דוגמה לכך ש-Lululemon לא לוקחת עצמה ברצינות רבה מדי. "היא גם לאנשים כמוני שרוצים לאכול המבורגר עם גבינה לאחר אימון קשה", הוסיפה.

 

חנות החוויות היא הסנונית הראשונה בדרך החדשה של המותג ששינה את המוטו שלו ל-"להזיע, לגדול, להתחבר". החברה צופה כי עד 2023 יכללו 10% מחנויות המותג כיתות אימון ומתחמי חוויה שונים.

כתבות נוספות