סקר: המותגים ישמחו לאסוף עליכם מידע נוסף בעמדות התשלום

אנליזה נכונה של נתוני הקנייה יכולה להשפיע בצורה משמעותית על ניהול המלאי, מבצעי המכירות ועל שורת הרווח

פורסם בתאריך: 03/01/2017, גיליון 1855

במקביל להשקעה בניתוח המידע שנאסף בעמדות התשלום ברשתות הקמעונאיות, ממשיכים המותגים להשקיע באמצעי איסוף מידע נוספים. 77% מהמותגים מאמינים כי ימצאו שימוש במידע שנאסף בנקודות המכירה על מנת לשפר את התוצאות העסקיות שלהם, כך עולה מסקר חדש שערכה חברת Askuity.

עמדות התשלום. מקור בלתי נדלה של מידע
עמדות התשלום. מקור בלתי נדלה של מידע
הסקר כלל 150 מותגים המשתפים פעולה עם לפחות קמעונאי ארצי גדול אחד בארצות הברית. "בממוצע, 65% מהמותגים כבר משתמשים כיום בנתונים מעמדות המכירה", אמר ויקטור קסקרלה, מנהל השיווק הראשי בחברת Askuity.
מהסקר עולה כי 28% מהמותגים אינם עושים כל שימוש בנתונים שמספקים להם הקמעונאים מנקודות המכירה, למרות שבחלק גדול מהמקרים המידע מסופק להם ללא כל תמורה. האתגרים המרכזיים העומדים בפני אותם המותגים הם חוסר באסטרטגיה, נתונים באיכות נמוכה, וחוסר בידע הנדרש לעריכת ניתוח הנתונים.
מהדו"ח עולה, כי הסיבות המרכזיות בגינן רוצים המותגים לשפר את איכות הנתונים שהם מקבלים הן:
  • יכולת מעקב טובה יותר אחר השקות מוצר חדשות.
  • יכולת מעקב טובה יותר אחר מבצעי קידום מכירות בחנויות.
  • יכולת לשפר את ניהול המלאי.
  • חיזוק הקשר עם הקניינים בחנות.
  • שיפור זמינות המוצרים על המדפים.

כתבות נוספות