הסטארט-אפ שמחבר בין מותגים למתחמים פנויים

פלטפורמה חדשה מקשרת בין מותגים המחפשים חנויות פופ-אפ לבין מתחמים קמעונאיים שמחפשים שוכרים לתקופות קצרות

פורסם בתאריך: 26/06/2018, גיליון 1927

חברת הזנק חדשה בשם Pop-Up Shops שמה לה למטרה להפוך לשדכנית עולמית בין מותגים שמחפשים חשיפה פיזית, לבין שטחי מסחר פנויים המוכנים לקבל חוזי שכירות לטווח קצר.

 

הפלטפורמה של החברה מאפשרת לבעלי מתחמים קמעונאים לחפש מותגים שהם רוצים שיקימו מתחמי פופ-אפ בשטח המסחרי שלהם. הבחירה יכולה להתבצע על בסיס סוג המוצרים שמציע המותג, או על פי רמת מכירות משוערת. לאחר מכן יכולים בעלי הנכסים לפנות ישרות למותגים הנמצאים במערכת, ולהציע להם להקים חנות פופ-אפ לטווח קצר.

 

חנויות הפופ-אפ. קמעונאות ללא גבולות
חנויות הפופ-אפ. קמעונאות ללא גבולות

מהצד השני, מותגים יכולים לחפש באמצעות הפלטפורמה אחר מתחמים קמעונאיים באזור בו הם רוצים להציג את המוצרים שלהם, על בסיס שטח, עלות ועוד. לאחר הבחירה הם יכולים לתקשר ישירות עם בעלי המתחמים.

 

הפלטפורמה מתבססת על ההצלחה הגדולה לה זוכות חנויות הפופ-אפ בשנים האחרונות. חנויות מסוג זה משמשות מצד אחד מותגים גדולים שרוצים להגביר את החשיפה שלהם, ומהצד השני מותגים מקוונים ומותגים קטנים שרוצים להגיע לקהלים חדשים ללא הצורך בהתחייבויות ארוכות טווח.

 

"חנויות הפופ-אפ עוזרות לקניונים ולבעלי מתחמים מסחריים להוציא את הצרכנים מחוץ לאמזון ולהביא אותם למיקומים פיזיים", אמר בארי גולדוור, מייסד שותף בחברה ההזנק. נכון לעכשיו, ניתן למצוא באמצעות הפלטפורמה רק מתחמים בעיר יוסטון בטקסס, אבל היא מתעתדת להגיע ל-40 ערים נוספות כבר בשנה הקרובה.


כתבות נוספות