סקר: בני דור המילניום חושבים שלמוכרנים יש השפעה עצומה על חווית הקנייה בחנות

עוד עלה מהסקר, כי דווקא בני הדורות המבוגרים יותר מעריכים פחות את ההשפעה של המוכרנים על חווית הקנייה

פורסם בתאריך: 26/09/2017, גיליון 1890

63% מהצרכנים חושבים כי למוכרנים יש השפעה עצומה על חווית הקנייה שלהם בחנויות. כך עולה מסקר חדש שנערך לאחרונה בארצות הברית. לעומת זאת, 28% מהמשתתפים בסקר טענו, כי למוכרנים יש השפעה קטנה על איכות השירות בחנות, ו-9% אמרו כי למוכרנים אין כל השפעה על חווית הקניות שלהם.

 

אבל הנתון המעניין ביותר בסקר עלה מהפילוח הדמוגרפי של תשובות הצרכנים והיחס שלהם לשירות. לפי הסקר, דווקא בני הדור הצעיר רואים חשיבות גדולה יותר באיכות המוכרנים בחנות, לעומת בני הדורות המבוגרים יותר. 66% מהמשיבים בסקר בגילאי 18-35 אמרו כי למוכרנים יש השפעה עצומה על חוויית הקנייה בחנות. זאת, לעומת 54% בקרב הגילאים 36-51, ו-49% בקרב הצרכנים מעל גיל 52.

 

"הקמעונאים עובדים קשה על מנת לספק חוויית קנייה מספקת בכל פעם שלקוח נכנס לחנות, והמוכרנים מייצגים את המותג ועוזרים ללקוחות בהשלמת הקניות", אמר דאגלס בולדסר, מנכ"ל חברת ChargeItSpot שערכה את סקר הצרכנים.

 

אך למרות התלות הגדולה שלהם במוכרנים, נראה כי בני דור המילניום יהיו מוכנים לוותר עליהם בשנים הבאות לטובת מכונות. כאשר הם נשאלו בסקר "האם תפסיק לקנות בחנות שהחליפה את המוכרנים ברובוטים?", רק 42% מהצרכנים בקרב הגילאים 18-35 ענו בחיוב על השאלה. זאת, לעומת 54% מהצרכנים בגילאי 36-51. בסך הכול, 43% מהצרכנים שהשתתפו בסקר אמרו כי הם יפסיקו לרכוש בחנות שתחליף את המוכרנים שלה ברובוטים.

כתבות נוספות