האפליקציה שמזהירה את הקונים ממותגים מפוקפקים

ישומון חדש מאפשר לצרכנים להגדיר את השקפת העולם שלהם, ומתריע מפני מותגים שאינם שותפים לה

פורסם בתאריך: 30/05/2017, גיליון 1873

הצרכנים של היום רגישים יותר להתנהלות האתית של מותגים, וקשובים יותר לאופי בו מתנהלים פסי הייצור והקמפיינים השיווקיים שלהם. אפליקציה חדשה מציעה לחסוך לצרכנים את הצורך לחקור כל מותג, על ידי התרעות מחושבות ומותאמות אישית מפני "מותגים בעייתיים".

Nudge for Chang. עניין של ערכים
Nudge for Chang. עניין של ערכים
חברת Nudge for Change (בתרגום חופשי, "דחיקה לשינוי") בנתה מערכת לדירוג מותגים על פי ערכים של שוויון, קיימות וזכויות עובדים, ומציעה לצרכנים עדכונים לכל מותג באמצעות אפליקציה.
בשימוש ראשון באפליקציה נדרשים הצרכנים לבחור את הערכים החשובים להם בהתנהלות המותגים מתוך סט ערכים מוצע. לאחר הבחירה בונה האפליקציה עבורם "פרופיל מוסרי" אישי. מאוחר יותר, כשמגיע הצרכן לנקודות מכירה, מצליב היישום את נתוני הפרופיל האישי עם מידע על המותג. במקרים בהם הנתונים מתנגשים, שולחת האפליקציה התרעה מיידית לצרכן. 
הדירוג הערכי של Nudge for Change מתבסס על מגוון נתונים, בהם יחסו של המותג לשוויון מגדרי, יחסו לקהילה הגאה, יחס לגזענות, שמירה על איכות הסביבה ותנאי התעסוקה של עובדיו. הדירוג מבוסס על נתונים שאספו ארגונים חברתיים עצמאיים.
בנוסף להתראות, מספקת האפליקציה לצרכנים מידע על מותגים דומים אותם יוכלו לרכוש בקרבת מקום.
לחצו כאן לפרטים נוספים: www.nudgeforchange.com.

כתבות נוספות