תוכן שיווקי מתקדם: מגזין העיצוב שפתח בית לקידום מותגים

המטרה המרכזית של הבית היא לאפשר למפרסמים במגזין ליצור קשר בלתי אמצעי עם הצרכנים ולספר את הסיפור שלהם

פורסם בתאריך: 19/03/2019, גיליון 1962

החיבור בין העולמות הפיזיים לעולמות הווירטואליים ממשיך לרקום עור וגידים בצורות שונות. כעת, מגזין עיצוב הבית Hunker השיק בית פיזי במסגרתו יציגו משפענים מותגים בתחום עיצוב הבית שמפרסמים במגזין. הבית, הממוקם בווניס שבקליפורניה, יציע למבקרים מגוון סדנאות בנושא עיצוב הבית, ויהיה פתוח לציבור הרחב, כמו גם לעריכת אירועים סגורים.

 

המטרה המרכזית של הבית היא לאפשר למפרסמים במגזין ליצור קשר בלתי אמצעי עם הצרכנים ולספר את הסיפור שלהם. כך לדברי ג'יסון לאפור, סגן נשיא ומנהל המגזין. הבית, שכולל שלוש קומות, אמור לפעול לאורך זמן ולא בפורמט פופ-אפ. אנשי המגזין אמרו לאתר התעשייה RetailWire כי המוצרים בבית יהיו של המפרסמים במגזין וכי לא ניתן יהיה לרכוש אותם במקום.

 

הבית של Hunker. קשר בלתי אמצעי עם הצרכנים
הבית של Hunker. קשר בלתי אמצעי עם הצרכנים

הקונספט החדשני מתבסס על מספר מגמות שתופסות תאוצה לאחרונה: מגמת האוצרות, במסגרתה גוף מרכזי ובעל השפעה בוחר מגוון מצומצם של מוצרים נבחרים ומציג אותם לקהל שלו ומגמת הקמעונאים שמספרים סיפור, כמו למשל החנות הניו יורקית STORY, שנרכשה לאחרונה על ידי רשת הקמעונאות מייסיס.

 

קמעונאים במספר קטגוריות מסחר השיקו בתקופה האחרונה קונספטים קמעונאיים המהווים סוג של אולמות תצוגה, הכוללים מגוון מוצרים שאינם ניתנים לרכישה במקום. בין הקמעונאים שכבר הצטרפו לטרנד הזה ניתן למצוא את נורדסטרום ויוניקלו.

 


כתבות נוספות